AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Vi arbeider med mennesker, noe jeg føler ikke passer seg i våres jobbsituasjon. Har fått inntrykket av at han er interessert i meg, da det har vært et par uskyldige tilfeller på julebord, og ellers lønningspils osv. Han sendte meg en SMS for to dager siden, og spurte om vi skulle møtes etter jobb for en kaffe en dag, der han la til "søta" i meldingen. Hvordan skal jeg tolke dette? Anonymous poster hash: b41ad...8af
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Vi arbeider med mennesker, noe jeg føler ikke passer seg i våres jobbsituasjon. Har fått inntrykket av at han er interessert i meg, da det har vært et par uskyldige tilfeller på julebord, og ellers lønningspils osv. Han sendte meg en SMS for to dager siden, og spurte om vi skulle møtes etter jobb for en kaffe en dag, der han la til "søta" i meldingen. Hvordan skal jeg tolke dette? Anonymous poster hash: b41ad...8af Jeg ville vel ha tolket det som at han var interessert i meg? Er jo ganske åpenbart. Anonymous poster hash: c4f7f...6cd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 I say....... Don't even go there. Jeg måtte slutte jobben min som jeg elsket. Heller det enn å se han som jeg hadde kjærlighetssorg for hver dag. Anonymous poster hash: 177f9...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Ikke finn på å bli sammen eller date en kollega. Been there, done that. Ikke noe å anbefale!Anonymous poster hash: d3f45...b87
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor ikke? Jobben er det nest vanligste stedet å finne en partner :-) Anonymous poster hash: b26d9...b65
minister-mio Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er samboer med en kollega. Det er litt vanskelig, men fungerer greit.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er samboer med en kollega. Det er litt vanskelig, men fungerer greit. Hva er vanskelig? Jobbe sammen? At en er sjef?Anonymous poster hash: e5c60...545
minister-mio Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Hva er vanskelig? Jobbe sammen? At en er sjef?Anonymous poster hash: e5c60...545 Å sitte i møter med kolleger og liksom late som om vi ikke er sammen, mens alle vet at vi er det etc.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Å sitte i møter med kolleger og liksom late som om vi ikke er sammen, mens alle vet at vi er det etc. Hvorfor late som? Jeg har også en typisk møte-jobb, men jeg ser ikke problemet med å være på møte med kolleger, om jeg skulle innlede et forhold til en av dem. Jeg trodde kanskje det ville være utfordrende å omgås hverandre hele dagen, eller at stemningen på jobb påvirkes av god/dårlig stemning hjemme.Anonymous poster hash: e5c60...545
minister-mio Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor late som? Jeg har også en typisk møte-jobb, men jeg ser ikke problemet med å være på møte med kolleger, om jeg skulle innlede et forhold til en av dem. Jeg trodde kanskje det ville være utfordrende å omgås hverandre hele dagen, eller at stemningen på jobb påvirkes av god/dårlig stemning hjemme.Anonymous poster hash: e5c60...545 fordi det er profesjonellt. Det faller meg naturlig å f. Eks ta på og kose med typen min, men det tar seg ikke ut så jeg er proff og behandler han som andre kolleger
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Ok. Da misforstod jeg. Bra fårspill å bare lengte etter fysisk kontakt gjennom dagen, og så komme hjem og klemme/klå det man vil :-) Anonymous poster hash: e5c60...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå