Gå til innhold

Kleggstikk?

Ylajali

Anbefalte innlegg

Var nede ved sjøen idag og det var et eller annet som beit meg, instinktene sa knus og løp idet jeg kjente det stakk så jeg fant aldri ut hva det var. Var råvondt! Svir faktisk enda. Så av ren nysjerrighet lurer jeg på om dette kunne vært en klegg? aldri blitt stukket av klegg eller veps før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan veldig godt ha vært en klegg, ja.

Hvis du blir bitt av klegg eller veps er det beste å ta litt (sigarett)aske i hånden, blande med spytt og smøre på stikket. Kvalmt, mulig det, men det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å ha på eddik med en gang skal hjelpe.

Men, hva ER det egentlig med de derre kleggene?? Er de rett og slett mannevonde? har blitt forfulgt av klegg ute flere ganger. De maser og maser og maser så man må vifte rundt seg. Likevel så henger de på. Og setter de seg, så biter de. Hva er poenget liksom? Skal de suge blod? isåfall må de være dumt laget, for de kan ikke drikke blod på noen diskret måte så vondt som de gjør.

Klegg er noe dritt, de ødelegger sommergleden. Og fyttigrisen så vonde og store de stikkene blir etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et stikk her om dagen - det var enten klegg eller veps. Jeg tok på eisgel, jeg - det lindret. (var det jeg hadde for hånden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte denne jeg :)

Så ikke om det blødde, men ettersom jeg hører her så var det nok en klegg ja.

Tusenfryd: eisgel kjøpte jeg i Tyrkia for å lindre myggstikkene, funket bra den!

Klegg, veps og andre stikkedyr er noe herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...