Gjest Pet Skrevet 31. august 2004 #41 Del Skrevet 31. august 2004 Arkitekt, tekstforfatter, festsangskiver på heltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 31. august 2004 #42 Del Skrevet 31. august 2004 Elefantpasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 31. august 2004 #43 Del Skrevet 31. august 2004 Noe utviklende og spennende.. Noe som er relevant i forhold til utdannelsen min. Vil selvsagt være min egen sjef. Kunne tenkt meg å starte noe eget etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 31. august 2004 #44 Del Skrevet 31. august 2004 Kjoledesigner / daglig leder/kreativ sjel i brudesalong Brannmann Skuespiller Smykkedesigner/gullsmed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 31. august 2004 #45 Del Skrevet 31. august 2004 Designer, mote og interiør og sånt. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 1. september 2004 #46 Del Skrevet 1. september 2004 godteritester *slafs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 2. september 2004 #47 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg kan ikke spesifikt si at DEN JOBBEN er min drømmejobb, men jeg kan beskrive i grove trekk hvordan en drømmejobb ville vært. Jeg måtte fått muligheten til å jobbe sammen i team, gjerne rundt et kreativt område. Reising i forbindelse med jobb ville heller ikke vært å forakte. I min drømmejobb må det også være et vanvittig bra arbeidsmiljø hvor alle gjør sitt for at de ansatte skal trives. Det hadde også vært greit om en kunne jobbe seg oppover i yrket - stige i grad. God lønn er jo heller ikke et minus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 2. september 2004 #48 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg skulle gjerne jobbet med sjimpanser i Afrika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #49 Del Skrevet 5. september 2004 Journalist eller skribent med spesialisering innen arkeologi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. september 2004 #50 Del Skrevet 5. september 2004 Som denne f eks; http://www.zett.no/47/job/position.xml?jId=28714 Er ingeniør i datateknikk, og har planer om å ta politihøyskolen til neste år. Så drømmen er enten dataetterforsker i privat sektor, eller i politiet/kripos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 5. september 2004 #51 Del Skrevet 5. september 2004 Drømmejobben min er å få jobbe med det jeg er utdannet til: bibliotekar (helst barnebibliotekar). Men kunne selvsagt ønske at drømmejobben var litt bedre betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. april 2007 #52 Del Skrevet 28. april 2007 Drømmejobben min er på laben på kripos. Det er det jeg utdanner meg som, men tror det blir litt mer i retning tungmetallovervåkning i stedet. ← Veldig morsomt at jeg fant denne tråden nå. Jeg har nemlig jobbet på kripos siden januar og stortrives!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå