RAE Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har innsett at vi desperat trenger vaskehjelp. Hverdagen strekker ikke til med barn og full jobb. Er det noen som kan anbefale et firma som vasker hvitt i Oslo? Jeg er litt skeptisk til å slippe inn totalt ukjente folk i hjemmet vårt. Setter stor pris på tips til firma som dere har gode erfaringer med
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Vi har en au-pair som vasker hos oss svart. De får ikke så mye hver mnd så de xtra pengene hun får fra oss kommer godt med. Hun syntes det var ubehagelig å vaske for oss uten at vi var hjemme for hun var bekymret for at vi skulle beskylde henne for det ene og det andre så kom kom hver lørdag formiddag og vasket. Etterhvert løste det seg. Vi er meget fornøyde med henne. Man blir jo knyttet til henne og familien da. Vi foretrekker det fremfor de "seriøse" firmaene, etter de avsløringene på tv2 hjelper deg. Anonymous poster hash: 14236...abf
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er veldig glad i å vaske. Kunne jeg få vaske gratis hos dere? Anonymous poster hash: 3433a...19d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er veldig glad i å vaske. Kunne jeg få vaske gratis hos dere? Anonymous poster hash: 3433a...19d Monica Geller? Anonymous poster hash: 14236...abf 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Monica Geller? Anonymous poster hash: 14236...abf Nei. Seriøst. Jeg elsker å vaske. Vasker forøvrig leiligheten til to eldre i blokka mi. Helt gratis. Anonymous poster hash: 3433a...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå