Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. Denne månaden trodde jeg virkelig det klaffet, hadde alle skal tegn og 4dager over mensen. MEN nei :-/ mensen e komt for fullt. Jeg griner å sambo vet ikke hva han skal si gjøre. Har prøvd noen måneder nå ( vet det er mange der ute som prøver mye lenger å ikke får klaff) men jeg føler meg heilt grusom. Hvorfor ? Blæh.. Får prøve igjen, men orker ikke å bli skuffer igjen. Er ikke noe god følelse. ( måtte bare få det ut) åsso ønsket jeg alle en fin lørdagskveld:)

Anonymous poster hash: 0e322...c9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hug:

Anonymous poster hash: f8da2...0a7
Skrevet

:hug: Fra meg også. Håper det klaffer på rett snart.

Skrevet

Heihei. Denne månaden trodde jeg virkelig det klaffet, hadde alle skal tegn og 4dager over mensen. MEN nei :-/ mensen e komt for fullt. Jeg griner å sambo vet ikke hva han skal si gjøre. Har prøvd noen måneder nå ( vet det er mange der ute som prøver mye lenger å ikke får klaff) men jeg føler meg heilt grusom. Hvorfor ? Blæh.. Får prøve igjen, men orker ikke å bli skuffer igjen. Er ikke noe god følelse. ( måtte bare få det ut) åsso ønsket jeg alle en fin lørdagskveld:)

Håper virkelig dere får det til snart. Vi har prøvd i tre år nå uten å ha opplevd annet enn sa den ene gangen det satt. Jeg er nå i en ganske tung depresjon pga omstendighetene så jeg føler virkelig med deg.

Anonymous poster hash: f8203...f96

Skrevet

Håper virkelig dere får det til snart. Vi har prøvd i tre år nå uten å ha opplevd annet enn sa den ene gangen det satt. Jeg er nå i en ganske tung depresjon pga omstendighetene så jeg føler virkelig med deg.

Trist lesing :-/ ja det er ikke noe kjekt når det er sånn :( som folk sier, jaja, er bare å prøve igjen. Men er ikke bare bare, orke ikke bli skuffet vær måned :-/ klem til deg:)

Skrevet

Trøsteklem fra meg også! Vet hvordan det er, hadde i januar bare prøvd i tre mnd, men var overbevist om at det hadde klaffet, så når mensen kom to dager forsinket ble jeg så utrolig skuffet og lei meg... :( vet godt at mange prøver mye lengre, og at det ikke trenger være noe galt i det hele tatt, men likevel blir det så vondt...

Anonymous poster hash: d0865...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...