AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Heihei. Denne månaden trodde jeg virkelig det klaffet, hadde alle skal tegn og 4dager over mensen. MEN nei :-/ mensen e komt for fullt. Jeg griner å sambo vet ikke hva han skal si gjøre. Har prøvd noen måneder nå ( vet det er mange der ute som prøver mye lenger å ikke får klaff) men jeg føler meg heilt grusom. Hvorfor ? Blæh.. Får prøve igjen, men orker ikke å bli skuffer igjen. Er ikke noe god følelse. ( måtte bare få det ut) åsso ønsket jeg alle en fin lørdagskveld:) Anonymous poster hash: 0e322...c9b
Leini Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Fra meg også. Håper det klaffer på rett snart.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Heihei. Denne månaden trodde jeg virkelig det klaffet, hadde alle skal tegn og 4dager over mensen. MEN nei :-/ mensen e komt for fullt. Jeg griner å sambo vet ikke hva han skal si gjøre. Har prøvd noen måneder nå ( vet det er mange der ute som prøver mye lenger å ikke får klaff) men jeg føler meg heilt grusom. Hvorfor ? Blæh.. Får prøve igjen, men orker ikke å bli skuffer igjen. Er ikke noe god følelse. ( måtte bare få det ut) åsso ønsket jeg alle en fin lørdagskveld:) Anonymous poster hash: 0e322...c9b Håper virkelig dere får det til snart. Vi har prøvd i tre år nå uten å ha opplevd annet enn sa den ene gangen det satt. Jeg er nå i en ganske tung depresjon pga omstendighetene så jeg føler virkelig med deg. Anonymous poster hash: f8203...f96
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Håper virkelig dere får det til snart. Vi har prøvd i tre år nå uten å ha opplevd annet enn sa den ene gangen det satt. Jeg er nå i en ganske tung depresjon pga omstendighetene så jeg føler virkelig med deg. Anonymous poster hash: f8203...f96 Håper virkelig dere får det til snart. Vi har prøvd i tre år nå uten å ha opplevd annet enn sa den ene gangen det satt. Jeg er nå i en ganske tung depresjon pga omstendighetene så jeg føler virkelig med deg. Anonymous poster hash: f8203...f96 Trist lesing :-/ ja det er ikke noe kjekt når det er sånn som folk sier, jaja, er bare å prøve igjen. Men er ikke bare bare, orke ikke bli skuffet vær måned :-/ klem til deg:)Anonymous poster hash: 0e322...c9b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Trøsteklem fra meg også! Vet hvordan det er, hadde i januar bare prøvd i tre mnd, men var overbevist om at det hadde klaffet, så når mensen kom to dager forsinket ble jeg så utrolig skuffet og lei meg... vet godt at mange prøver mye lengre, og at det ikke trenger være noe galt i det hele tatt, men likevel blir det så vondt... Anonymous poster hash: d0865...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå