AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Vet ikke om dette er riktig sted å poste, bare å flytte hvis det er feil sted. Vi hadde innbrudd for to dager siden. Det var lys i hele huset, og fotspor over alt etter innbruddstyven... Han har vært overalt i hele huset. Det er utrolig ekkelt å tenke på.. Mye tyder på at han har tatt seg god tid også. Vi har ikke klart å skaffe oss en oversikt over alt som mangler enda, men det er småting som penger, kamera, smykker, parfymer. Så ingen store ting som tv og pc. Nå blir det anskaffelse av alarm her gitt.. Føler meg ikke trygg lenger. Guffent å vite at en fremmed mann har vært her og sett gjennom alle tingene våre. Han har til og med sett gjennom skittentøyskurven vår.. Noen andre som har opplevd innbrudd? Hvor lang tid tok det før dere hadde oversikt over alt som ble stjålet? Hvor lang tid tok det før trygghetsfølelsen kom tilbake igjen? Anonymous poster hash: d534d...d38
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Så ubehagelig, TS. Jeg har ikke opplevd at tyven kom inn i huset, men det var ille nok syns jeg. Vi flyttet derfra, men ikke pga innbruddet. Anonymous poster hash: a2376...d8c
Riskrem Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Huff så ekkelt. Føler med deg Har bare opplevd å ha innbrudd i boden for mange år siden. Tyvene hadde rotet gjennom alt, men bare tatt med seg en koffert. Selv om innbruddet "bare" var i boden følte jeg at energien til tyvene satt igjen på en måte. De hadde jo tatt på alle tingene mine og rotet rundt i mitt privatliv. Utrolig ekkelt. Tok noen måneder før følelsen ga seg. Flyttet etter et halvt års tid, delvis pga innbruddet.
Gjest Evans Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Vi har hatt innbrudd, ikke inne i leiligheten men i bodene et par ganger. Jeg syns det var utrolig ekkelt: Den ene gangen hadde de gått i gjennom mine personlige ting, alt fra brev til klær som jeg har i boden. Grøsser litt ved tanken. Så forstår godt at det er ekkelt når de har vært oppe i selve huset. Jeg brukte ganske lang tid på å finne ut hva som var borte. Boden min er ganske så full, og det å finne ut hva som er borte er ikke bare, bare. Var et par ting jeg innså var blitt tatt et halvt år etter, men meldte det ikke inn - det var ikke ting av stor verdi og det hadde gått lang tid.
Gjest crazycatlady Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Å fy, så ekkelt. Føler med deg. Har opplevd innbrudd jeg også da jeg var liten. De hadde ikke tatt noe, ihvertfall ikke som vi oppdaget, men hadde rotet i skuffer, papirer og sånt og ting lå slengt utover gulvet. Skikkelig ekkelt. Husker det godt enda jeg var bare 6-8 år.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Uff, så ekkelt! Føler med deg. Har ikke hatt innbrudd hjemme, men jeg fikk bilen min stjålet. Var kjempeekkelt å vite at noen hadde tatt på alle tingene mine. Rotet gjennom vesker, hanskerom, bagasjerom og alt. Nå er det noen der ute som har mange av mine ting. Ingen greier med veldig stor verdi, men mye sentimental verdi. En fleecejakke, postkort fra søster osv. Hadde selvsagt masse greier i bilen akkurat den dagen den ble tatt... Anonymous poster hash: 52ba7...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå