Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Hvilken skuespiller får deg til å se hver eneste film h*n spiller i? Hvem er så bra at det spiller ingen rolle hva filmen handler om, så lenge h*n er i den? Selv ser jeg en hvilken som helst film av Johnny Depp. Han er kvalitet i alt han gjør.
Bokalven Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 Johnny Depp, helt klart! Og så har jeg sansen for Robbin Williams, Emma Thompson, Kenneth Branagh og noen til, men skal ikke påberope meg at jeg ser hver eneste film de spiller i...
Gjest Evie Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 Susan Sarandon! Har sett Stepmom, Anywhere But Here og Thelma & Louise. Har planer om å se alle filmer dama har spilt i, for hun er helt RÅ!
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Johnny Deep. Sinnsykt god. Tom Hanks er også flink. Julia Roberts. Leonardo DiCaprio i "hva er det med Gilbert Grape?" Kristoffer Joner.
LilleBille Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Har alltid hatt sansen for Dustin Hoffman..
Gjest 1111 Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 Kristoffer Joner. gleder meg allerede til hans neste film som kommer ut om noen uker
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Alle filmene til Kevin Spacey og Gary Oldman.
Malou Skrevet 8. august 2004 #9 Skrevet 8. august 2004 Susan Sarandon! Har sett Stepmom, Anywhere But Here og Thelma & Louise. Har planer om å se alle filmer dama har spilt i, for hun er helt RÅ! Da vil jeg i allefall anbefale deg å se Dead Man Walking Evie. Med Susan Sarandon og Sean Penn. En av de beste filmene jeg har sett..
Mezzo Skrevet 8. august 2004 #10 Skrevet 8. august 2004 Tom Hanks, Bruce Willis, Jodie Foster, Morgan Freeman er sinnsykt gode skuespillere alle sammen, men jeg har nok ikke sett alle filmene de har spilt i...ennå...
Amber Skrevet 9. august 2004 #11 Skrevet 9. august 2004 Jack Nicholson er en av de største, men jeg løper ikke for å se alle filmene hans.....
Gjest Esther Skrevet 9. august 2004 #12 Skrevet 9. august 2004 Michael Douglas er min favoritt - jeg elsker filmene han spiller i. I ungdommen var Nick Nolte favorittene mine en kvinnelig favoritt var Meryl Streep
*Shira* Skrevet 9. august 2004 #13 Skrevet 9. august 2004 Johnny Depp er bare helt kamelon. Gary Oldman og Jack Nicolson er også klare favoritter. På damefronten må det være Madonna og Britney.... blææææææææ kødda..... Nicole Kidman, Kate Blanchett og Susan Sarandon som nevnt av flere her :-)
Gjest :-) Skrevet 9. august 2004 #15 Skrevet 9. august 2004 William Hurt, Robbin Williams, Stellan Skärsgård, Susan Sarandon, Diane Keaton, Robert Redford, Michelle Pfeiffer, Sean Connery og Juliette Binoche.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #16 Skrevet 9. august 2004 Emily Watson Emma Thompson Anthony Hopkins Jack Nicholson Nicholas Cage Pia Tjelta
Christy Skrevet 9. august 2004 #18 Skrevet 9. august 2004 Julia Roberts Al Pacino Cate Blanchett Antony Hopkins
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #19 Skrevet 9. august 2004 Jack Nicholsen, Tom Hanks og Adam Sandler.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #20 Skrevet 9. august 2004 Jack Nicholsen' date=' Tom Hanks og Adam Sandler.[/quote'] Ugh, Adam Sandler skygger jeg som pesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå