Gå til innhold

Våtromspanel vs. fliser med tanke på salgsverdi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i planleggingsfasen av et nytt bad og det er det veldig vanskelig valg mellom våtromspanel eller fliser. Det er mange pro og contra for de to typene, men det er et spørsmål jeg ikke klarer å finne svar på:

Vil et bad med våtromspanel bli priset likt som et bad ved fliser ved et boligsalg? Jeg kan spare et sted mellom 20 000 og 30 000 korner ved våtromspanel, men ønsker ikke å spare de pengene hvis jeg taper de på sikt med at boligen blir priset lavere.

Det skal sies at badet skal bli totaltrenovert og alt skal bli revet ned og bygget opp.

Tar forsåvidt i mot meninger mot det ene eller det andre alternativet!

Anonymous poster hash: c7105...474
Gjest klyyyyy
Skrevet

du spare 20,000-30,000 på våtromsplater?

Skal du gjøre dette selv eller skal håndverker gjøre dette?

Velger du våtromsplater taper du uansett. Velg fliser

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi har helrenovert leiligheten vår for 400.000, da vi fikk ny takst hadde taksten kun økt med samme sum. Vi fikk også beksjed om at når man pusser opp gjør man det for egen del, det er ikke Ikke sikkert du får igjen det du legger i det. Personlig ville jeg valgt flis.

Skrevet

Jeg synes fliser et veldig mye finere enn plater, men hva som lønner seg er umulig å si. Hva har andre i området valgt? Det kan gi en pekepinn på hva folk i området liker. Jeg hadde f.eks ikke satt inn et IKEA kjøkken i en villa til 10 mill, ei heller et eksklusivt kjøkken i en toroms på Furuset.

Anonymous poster hash: d38e4...31a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...