Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva ømme brystvorter kan komme av? Får en det når eggløsning nærmer seg? Er for tidlig til mensen kommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Får en det når eggløsning nærmer seg? Er for tidlig til mensen kommer.

Jeg har hørt at edikkskylling hjelper. Putt puppene i hver sin skål med edikk ca 5 min to ganger daglig - morgen og kveld. Ømheten vil etterhvert avta etter ett par dager (kanskje mer (kommer an fra person til person)).

Har også hørt om et annet tips om at man kan smøre inn vortene med margarin (flytende eller eventuelt brelett.)

Jeg lurer på hva ømme brystvorter kan komme av?

Hva det kommer av kan være flere årsaker. Mødre som ammer sine barn plages som regel av det siden det blir for mye "sikkel" etc på vortene og hvis det blir for klamt/varmt på puppen kan det bli slik.

Håper dette hjelper!

-Irene

Gjest gjest1
Skrevet
Putt puppene i hver sin skål med edikk

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg lurer på hva ømme brystvorter kan komme av?

Jeg får ømme bryst rundt mensen, men ømme brystvorter kan jeg f.eks. få når jeg har på meg en topp som er litt ru i stoffet. Eller om det er kaldt ute og brystvortene gnisser mot stoffet. Au! :cry:

Men jeg bruker ikke BH da.

Gjest Anonymous
Skrevet
Men jeg bruker ikke BH da.

:fy: :kvalm::riste::babysmokk::klaske:

Gjest gjest1
Skrevet

:fy: :kvalm::riste::babysmokk::klaske:

Blir du kvalm av at jeg ikke bruker BH?! Du ser meg jo ikke en gang! Dessuten har jeg så små pupper at jeg knapt fyller en BH likevel (selv om jeg har lært meg å bruke en på kalde dager...).

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir du kvalm av at jeg ikke bruker BH?! Du ser meg jo ikke en gang! Dessuten har jeg så små pupper at jeg knapt fyller en BH likevel (selv om jeg har lært meg å bruke en på kalde dager...).

Tanken på en jente i Sunnmøre som surrer rundt på svabergene uten bh pirrer magesyren min sommer som vinter :kvalm:

Gjest gjest1
Skrevet

Tanken på en jente i Sunnmøre som surrer rundt på svabergene uten bh pirrer magesyren min sommer som vinter :kvalm:

:hoho::ler::hoho:

Gjest Cuddly
Skrevet

Hallo!? :roll:

Uansett; jeg pleier å ha ømme brystvorter i noen dager en gang mellom eggløsning og mens.

Tror det er vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...