AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg elsker oliventrær. Har engelsk landstil hjemme og det passer fint med slike trær. Men nå har mannen nektet meg å kjøpe flere, for jeg tar knekken på dem. De koster jo litt og vi har sikkert hatt 8 det siste året, men jeg klarer ikke huske vanne og stelle dem.... derfor vurderer jeg nå fake-tre....selvom jeg er veldig i mot det egentlig. Har sett det på europris til 500 kr og det så faktisk veldig ekte ut....men hva syns dere, blir det feil uansett...eller er det lov når man knapt ser forskjell...? Anonymous poster hash: b781f...348
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Jeg elsker oliventrær. Har engelsk landstil hjemme og det passer fint med slike trær. Men nå har mannen nektet meg å kjøpe flere, for jeg tar knekken på dem. De koster jo litt og vi har sikkert hatt 8 det siste året, men jeg klarer ikke huske vanne og stelle dem.... derfor vurderer jeg nå fake-tre....selvom jeg er veldig i mot det egentlig. Har sett det på europris til 500 kr og det så faktisk veldig ekte ut....men hva syns dere, blir det feil uansett...eller er det lov når man knapt ser forskjell...? Anonymous poster hash: b781f...348 Klart det er lov. Jeg har to kunstige planter i stua selv. Tror jeg må ta en kikk på det treet, har du link? Anonymous poster hash: 2c1fc...f83
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Klart det er lov. Jeg har to kunstige planter i stua selv. Tror jeg må ta en kikk på det treet, har du link? Anonymous poster hash: 2c1fc...f83 Har dessverre ikke link. Så det på forsiden av kundeavisen denne uken, samt at jeg så på det i butikken. Så veldig naturtro ut kanskje du finner kundeavisen på europris.no ? Anonymous poster hash: b781f...348
Kontormus Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har fake oliventre på et strategisk sted i stua. Ser ekte ut, og er helt legitimt.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Hvor høyt er det det har på Europris? Anonymous poster hash: 2c1fc...f83
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Hvor høyt er det det har på Europris? Anonymous poster hash: 2c1fc...f83 Nå så jeg det selv i kundevisa på nettet, det er 120 cm høyt. Tror jeg må ta en kikk på det. Anonymous poster hash: 2c1fc...f83
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har fake oliventre på et strategisk sted i stua. Ser ekte ut, og er helt legitimt. Ja, så lenge de ser ekte ut er det legitimt....men er man fan av plastblomster og slikt i vinduer, vel , da begynner man å snakke om "skvip" i mine øyne hvertfall....men en hel del slike trær er faktisk veldig bra laget! Anonymous poster hash: b781f...348
Kontormus Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Ja, så lenge de ser ekte ut er det legitimt....men er man fan av plastblomster og slikt i vinduer, vel , da begynner man å snakke om "skvip" i mine øyne hvertfall....men en hel del slike trær er faktisk veldig bra laget! Anonymous poster hash: b781f...348 Nei, jeg tenker ikke på slike plastpellargonia som står igjen forran blondegardinen i gamle forlatte hus. Jeg tenker på de som er så naturtro at en nesten må ta på den for å sjekke
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Nei, jeg tenker ikke på slike plastpellargonia som står igjen forran blondegardinen i gamle forlatte hus. Jeg tenker på de som er så naturtro at en nesten må ta på den for å sjekke Hvor finner man slike? (...foruten oliventrærne som man faktisk finner på europris, da ) Anonymous poster hash: b781f...348
Kontormus Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Hvor finner man slike? (...foruten oliventrærne som man faktisk finner på europris, da ) Anonymous poster hash: b781f...348 De har en del på Plantasjen har jeg sett. Koster litt, men så dør de jo ikke. Ikke engang hvis en glemmer å tørke støv av dem
skrue Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Feilen med mange slike "planter" er at de ofte er for perfekte. Har nesten latt meg lure noen ganger helt til jeg så etter noen visne blader (i kantene) etc. Så en perfekt plante er ikke helt perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå