AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Har lyst å kjøpe meg en skikkelig god kaffemaskin, gjerne sånn som du bare fyller på hele bønner og vann. Er det forresten noen av disse som også kan lage espresso? Vil gjerne høre andres erfaringer:)Anonymous poster hash: e3316...511
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Vi har denne, er meget fornøyd. Ser at den nå er utgått, men Siemens har sikkert flere tilsvarende http://www.elkjop.no/product/TE716219RW/siemens-eq-7-kaffemaskin-te716219rw#Anonymous poster hash: daa9a...658 Anonymous poster hash: daa9a...658
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Jeg kjøpte min herfra http://www.espresso-maskiner.no/espressomaskiner.html Har jobbet på kafé/Barista i en periode på 7 år og ble veldig kresen på min kaffe pluss ville spare penger på kaffekjøp ute Valgte å gå for en skikkelig espressomaskin med Kverner, og steamer ettersom jeg kunne lage min egen kaffe som jeg liker veldig godt. Har hatt min i 2 år å er kjempe fornøyd. Men man må kunne orke å bruke 10 min på å lage kaffen espresso er enkelt men cafe latte etc tar litt lenger tid. Samboeren min kan ikke steame melk, men etter litt læring har han blitt flinkere å trenger ikke min hjelp. Men hvis du kan lage kaffe så kjør på! Hvis ikke er det enkelt å trene seg opp litt. Kverner kjøper du separat å selve espressomaskinen med vann separat. Alle er espressomaskiner, så for å få de ulike kaffetypene må du bare steame melken etter hvilken kaffetype du vil ha. Men alle lager espresso. Vi kjøpte en som var veldig dyr, men er ulike prisnivåer Men om du vil ha noe enklere har elkjøp flere varianter hvor du får en enklere jobb. Å kanskje de har noen med alt i ett så slipper du kjøpe en separat kverner?Anonymous poster hash: 6db0d...d12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå