AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Del Skrevet 31. januar 2015 Har vært forkjøla noen uker, men hoster nesten ikke, bare vondt i halsen og litt sykdomsfølelse. I går fikk jeg plutselig kjempe vondt i begge sidene, føles ut som det er ribbeina eller lungene. Smertene var litt frem og tilbake i hele går, veldig vondt utover kvelden. Idag er det ikke like vondt, men er tungt å puste, gjør vondt og trekke pusten dypt og jeg blir andpusten bare jeg reiser meg opp. Ikke feber, føler meg ellers i form.. Kan vell ikke være lungebetennelse da? Anonymous poster hash: 2ec5d...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Del Skrevet 31. januar 2015 Dette er UMULIG å vite utfra et forum. Det må til kliniske undersökelser og evt blodpröver. Anonymous poster hash: 03720...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Del Skrevet 31. januar 2015 Skjønner jo det jeg å da men tenkte kanskje noen her har opplevd noe lignende eller har noen erfaringer med dette. Forventer ikke at dere skal gi meg en diagnose. Anonymous poster hash: 33e42...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Del Skrevet 31. januar 2015 om du hadda hatt lungebetennelse så hadde du hosta mye, og hatt mye slim i lungene. jeg har nå sitti med lungebetenelse i snart 5 uker og hoster som bare det og kan omtrent ikke gå ut av døra før jeg ikke får puste. men har virus så får ikke gjort noe med det. men er alltids kjekt og dra til legen for og være sikker. man kan jo aldri være sikker ved og spørre på et forum. Anonymous poster hash: 01f8d...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #5 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja var liksom det jeg trodde å. At man hostet masse.. Skjønner bare ikke hva annet det kan være.. har hatt lungebetennelse før og der er de samme stikkende følelsen jeg hadde i lungene da. Men da hoster jeg meg jo ihjel Anonymous poster hash: 33e42...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja var liksom det jeg trodde å. At man hostet masse.. Skjønner bare ikke hva annet det kan være.. har hatt lungebetennelse før og der er de samme stikkende følelsen jeg hadde i lungene da. Men da hoster jeg meg jo ihjel Anonymous poster hash: 33e42...2cb bestill legetime på mandag om du ikke har blitt noe bedre bedre og dra dit og få svar enn og gå rundt og lure på hva det er. Anonymous poster hash: 01f8d...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 31. januar 2015 #7 Del Skrevet 31. januar 2015 Du kan fint ha lungebetennelse uten å ha feber, jeg har ikke hatt feber når jeg har hatt lungebetennelse. Det er heller ikke sikkert du hoster så mye, det kan komme senere når lungebetennelsen slipper taket. Dra til legen og få det sjekket, det er det tryggeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Del Skrevet 1. februar 2015 Takk for svar dere fortsatt ikke noe bedre, og i dag våknet jeg opp med feberfølelse også, men tror ikke jeg har feber da. Får ta meg en tur til legen i morgen om det ikke har blitt noe bedre Anonymous poster hash: 33e42...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. februar 2015 #9 Del Skrevet 1. februar 2015 Man må nødvendigvis ikke hoste mye selvom man har lungebetennelse. Jeg hadde dobbelsidig uten å hoste. Det er kun legen som kan svare deg på om du har lingebetennelse, men er du mistemksom så er det lurt med et legebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvordan merket du at du hadde dobbelsidig når du ikke hostet da? Hadde du feber? Anonymous poster hash: 33e42...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. februar 2015 #11 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvordan merket du at du hadde dobbelsidig når du ikke hostet da? Hadde du feber? Anonymous poster hash: 33e42...2cb Jeg var helt tett i lungesystemet. Sket med å puste. Crp var også skyhøy. Samt at legen lyttet på lungene og konstanterte at det var det. Fikk hestekur med ery max og var mye bedre bare 3 dager senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå