AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Hei! Sist fredag var jeg hos frisøren, da stripet jeg håret med hette. Ganske tette striper fordi jeg syns etterveksten ble så fort synlig sist jeg stripet etterveksten (da etter kun to uker). Vokser håret mitt veldig fort? Jeg har ikke vært blond i mer enn fire måneder så jeg har ikke sett veksten så tydelig før. Mellom hver striping har jeg ventet 6uker, på mellom de siste to stripingene har etterveksten blitt 2,8cm. Her legger jeg ved bilder av håret mitt i dag, en uke etter sist striping, jeg var helt blond sist fredag:http://tinypic.com/view.php?pic=2rorqe0&s=8#.VMzO-3i9LCQhttp://tinypic.com/view.php?pic=104hx53&s=8#.VMzQini9LCQ Hvor ofte må du ta etterveksten, og hvor lang har den blitt da?Anonymous poster hash: a074c...9d2
Apefinger Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Haha, ooj, det var vilt om det kun er en uke siden?! :O Tar den vel ca. hver 6-7 uke her også, nå er det 5 uker siden og den ligger på 2cm. edit: leif Endret 31. januar 2015 av Apefinger 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Haha, ooj, det var vilt om det kun er en uke siden?! :O Tar den vel ca. hver 6-7 uke her også, nå er det 5 uker siden og den ligger på 2cm. edit: leif Ja er det helt villt? Har brukt biotin for hest i 8uker nå, kan det være derfor? 2cm på fem uker ja, hmm. Jeg tror ikke jeg kan gå så lenge som fem uker engang Anonymous poster hash: a074c...9d2
Maddy25 Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 http://www.vita.no/harpleie/harfarge/colorwow-colorwow-platinablond Denne bruker jeg i skillen for å kunne gå litt lenger i mellom. Faktisk ikke så verst
Noope Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Det var veldig raskt, ja!! Det er fint med hår som vokser fort, men i ditt tilfelle med etterveksten hadde det jo nesten vært bedre om det vokste saktere.. XD
Kjibba Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Samme her! Men har litt lysare hår frå naturen av (?), så etterveksten blir ikkje fullt så synleg.
Vera Vinge Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha veldig tette striper når du vil unngå rask ettervekst? Det blir jo som å helbleke, og det gir jo mer ettervekst enn striper. Jeg ville heller stripet med to farger, for å få mer spill og mindre synlig ettervekst. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Får kjøpe den som ble nevnt over her, er den drøy i bruk? Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha veldig tette striper når du vil unngå rask ettervekst? Det blir jo som å helbleke, og det gir jo mer ettervekst enn striper. Jeg ville heller stripet med to farger, for å få mer spill og mindre synlig ettervekst. Jeg har stripet med færre striper tidligere og da så det ut som jeg hadde enda lenger ettervekst siden det mørke håret konstant syntes gjennom. Det så trashy ut. Derfor ville jeg ha tette striper denne gangen, men visste ikke at håret mitt faktisl vokste så fort.Anonymous poster hash: a074c...9d2
Mallimor Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Jeg syns det ser ut som at frisøren ikke har fått stripene godt nok inntil hodebunnen din, så er nok ikke håret som vokser så fort som du tror =)
Gjest Vind Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Håret mitt vokser også veldig raskt. Jeg farger det ikke da, men tror nok jeg og ville slitt dersom jeg hadde gjort det.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Jeg syns det ser ut som at frisøren ikke har fått stripene godt nok inntil hodebunnen din, så er nok ikke håret som vokser så fort som du tror =) Jo hun har det, på fredagen så jeg helt blond ut. Bittelitt mørkt var det selvfølgelig helt nedtil, men det var absolutt helt blondt og godt resultat Anonymous poster hash: a074c...9d2 1
Nana Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Biotin, er det B12? Mitt hår vokser noe helt sykt etter jeg begynte på B12 for noen mnd siden. Har ettervekst allerede etter halvannen uke og jeg pleide å stripe ca annenhver mnd.. Har lysere hår naturlig enn deg og ikke så lyse striper så forskjellen blir litt mindre, men likevel.. Nekter (i hvert fall foreløping) å bruke 1600 kroner på striping hver mnd så foreløpig biter jeg tennene sammen og nekter å forholde meg til virkeligheten :-P
Maddy25 Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Får kjøpe den som ble nevnt over her, er den drøy i bruk?Anonymous poster hash: a074c...9d2 Ja, den er drøy i bruk
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Biotin, er det B12? Mitt hår vokser noe helt sykt etter jeg begynte på B12 for noen mnd siden. Har ettervekst allerede etter halvannen uke og jeg pleide å stripe ca annenhver mnd.. Har lysere hår naturlig enn deg og ikke så lyse striper så forskjellen blir litt mindre, men likevel.. Nekter (i hvert fall foreløping) å bruke 1600 kroner på striping hver mnd så foreløpig biter jeg tennene sammen og nekter å forholde meg til virkeligheten :-P Det er et B-vitamin, men ikke b12. Tar i tillegg til dette, ølgjær også. Så da kan det være at det funka faktisk? :o Ja ikke sant, jeg kan jo ikke dra til frisøren om et par uker igjen, det blir villt dyrt. Får legge inn mørkere lowlights neste gang, håret mitt blir veldig hvitt om sommeren og mørkt om vinteren, vanskelig å holde pentAnonymous poster hash: a074c...9d2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Jeg var hos frisøren for 2 uker siden, klipte meg og tok striper. Nå er det klar ettervekst og panneluggen jeg syntes var for kort ser ut som har vokst med 3 cm, og neste uke tror jeg den må klippes igjen. Stripene er det ingen problemer med, har min egen hårfarge og, og tatt 2 andre farger. Anonymous poster hash: e1f12...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå