Gjest Gjest0804 Skrevet 7. august 2004 #1 Del Skrevet 7. august 2004 Vi har en sønn på 7 år som regelmessig våkner og gråter om natten. Som regel skjer det et par timer etter at han har sovnet. Når han våkner er han gjennomvåt av svette, kortpustet, har høy puls (140-160), gråter og er nesten utrøstelig. Han hoster også som regel, og ofte hoster han til han brekker seg. Han sier at han har vondt, men ikke noe konkret sted. Legen har sagt det er nattskrekk, og at det vil gå over av seg selv. Har andre her hatt barn med nattskrekk, og kjenner seg igjen? Eller er det noen som har andre forslag? Dagen etter er han like fin, og husker sjelden hva som skjedde på natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 9. august 2004 #2 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har ei med nattskrekk. Syntes mye hørtes likt ut, men den hostinga har jeg aldri hørt om i forbindelse med nattskrekk. Derimot fra min egen astmatiske oppvekst, er ikke medisink utdannet eller noe, men jeg ville ihvertfall fått uttalelse fra en lege til. Om ikke annet så for sikkerhetsskyld, for å hoste til man brekker seg er aldri godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå