Persephone Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg er så grusomt lei av at håret mitt er gullig uansett hva jeg gjør, så jeg har tenkt til å få dratt til frisøren for å få det farga tilbake til naturlig. Jeg har ca to cm ettervekst, og fargen på resten er like mørk som naturlig, bare gullig. Tror dere det er nok for frisøren å gå ut fra eller bør jeg vente lengre?
Yzma Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Frisøren kan ikke gi deg den naturlige fargen din med å farge det mer. Men hun kan nok finne noe som er tilnærmet lik, 2 cm bør absolutt være nok!
Persephone Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2015 Frisøren kan ikke gi deg den naturlige fargen din med å farge det mer. Men hun kan nok finne noe som er tilnærmet lik, 2 cm bør absolutt være nok! Ja, det var det jeg mente. Men så godt, for jeg er så lei av at det er gult.
Yzma Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Ja, det var det jeg mente. Men så godt, for jeg er så lei av at det er gult. Har du prøvd å farge det selv? Jeg vet alle er sånn 'ååh nei hjemmefarge er don't' men jeg syntes hjemmefarge er ganske greit jeg, og såå mye billigere ^^
Persephone Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Har du prøvd å farge det selv? Jeg vet alle er sånn 'ååh nei hjemmefarge er don't' men jeg syntes hjemmefarge er ganske greit jeg, og såå mye billigere ^^ Ja, jeg har prøvd flere ganger, og har aldri dratt til frisør for å farge det før. Har bare brukt kalde farger det siste året, men det ender opp med å bli den fargen det er nå uansett hva. Sist gang jeg farga det brukte jeg også en farge som var en del mørkere enn den jeg har pleid å bruke, men det var ikke noen annen forskjell enn at det var litt kaldere i ei uke eller noe. Er temmelig lei nå. Endret 3. februar 2015 av Persephone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå