Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så grusomt lei av at håret mitt er gullig uansett hva jeg gjør, så jeg har tenkt til å få dratt til frisøren for å få det farga tilbake til naturlig. Jeg har ca to cm ettervekst, og fargen på resten er like mørk som naturlig, bare gullig. Tror dere det er nok for frisøren å gå ut fra eller bør jeg vente lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Frisøren kan ikke gi deg den naturlige fargen din med å farge det mer. Men hun kan nok finne noe som er tilnærmet lik, 2 cm bør absolutt være nok!

Skrevet

Frisøren kan ikke gi deg den naturlige fargen din med å farge det mer. Men hun kan nok finne noe som er tilnærmet lik, 2 cm bør absolutt være nok!

Ja, det var det jeg mente. Men så godt, for jeg er så lei av at det er gult.

Skrevet

Ja, det var det jeg mente. Men så godt, for jeg er så lei av at det er gult.

Har du prøvd å farge det selv? Jeg vet alle er sånn 'ååh nei hjemmefarge er don't' men jeg syntes hjemmefarge er ganske greit jeg, og såå mye billigere ^^

Skrevet (endret)

Har du prøvd å farge det selv? Jeg vet alle er sånn 'ååh nei hjemmefarge er don't' men jeg syntes hjemmefarge er ganske greit jeg, og såå mye billigere ^^

Ja, jeg har prøvd flere ganger, og har aldri dratt til frisør for å farge det før. Har bare brukt kalde farger det siste året, men det ender opp med å bli den fargen det er nå uansett hva. Sist gang jeg farga det brukte jeg også en farge som var en del mørkere enn den jeg har pleid å bruke, men det var ikke noen annen forskjell enn at det var litt kaldere i ei uke eller noe. Er temmelig lei nå.

Endret av Persephone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...