AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Finner ikke Så utrolig irriterende hvis de har fjernet, koster jo 79 kroner i måneden for å se. Anonymous poster hash: 5cc85...2b6
bonsaijenta Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Skjønner ikke hvorfor du betaler for å se de på Dplay, når du kan streame de gratis. Da legges de ut nye episoder dagen etter at de vises i USA.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Skjønner ikke hvorfor du betaler for å se de på Dplay, når du kan streame de gratis. Da legges de ut nye episoder dagen etter at de vises i USA. Fordi jeg vil ogå se andre programmer som går på TVNorge og FEM. Har ikke TV for øyeblikket:) Og de gratis streamingsidene er jo dekket med intenst blinkende reklame. Gidder ikke det. Anonymous poster hash: 5cc85...2b6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Fordi jeg vil ogå se andre programmer som går på TVNorge og FEM. Har ikke TV for øyeblikket:) Og de gratis streamingsidene er jo dekket med intenst blinkende reklame. Gidder ikke det. Anonymous poster hash: 5cc85...2b6 Last AdBlock så er reklame-problemet borte Anonymous poster hash: 55b06...4a4
bonsaijenta Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Last AdBlock så er reklame-problemet borte Anonymous poster hash: 55b06...4a4 Enig! Og har du Mac så slipper du problemet Husker ikke navnet i farta, men du finner omtrent alle seriene som er lagd. Da mener jeg alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå