Gå til innhold

Sfinx eller Twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

Anonymous poster hash: 59b1e...ec7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sfinx

Anonymous poster hash: 0fcf0...976
Skrevet

Twist! I Sfinx er det så mange ekle biter. I Twist kan jeg spise alle utenom en.

Skrevet

Hva er sfinx?

Anonymous poster hash: e9fe5...b13
Skrevet

Twist! I Sfinx er det så mange ekle biter. I Twist kan jeg spise alle utenom en.

Virkelig? Hvilke er ekle? Synes alle er gode, jeg! Mange bra i Twist også, men nivået er jevnt over høyere i Sfinx etter min oppfatning (det er den rette oppfatningen, btw).

Skrevet

Virkelig? Hvilke er ekle? Synes alle er gode, jeg! Mange bra i Twist også, men nivået er jevnt over høyere i Sfinx etter min oppfatning (det er den rette oppfatningen, btw).

Nå husker jeg ikke alle bitene men det er så mye marsipan/likør og After eight-aktige sjokolader i Sfinx. Er ikke så glad i mørk sjokolade heller. Mange snodige komboer i Twist også, for all del, men kokos og banan fks.er mye rundere i smaken og har vært standard tilbehør til kaffekos siden barndommen av, jeg er så vant til disse. Åh, nostalgi :hug:

Gjest Ennasus
Skrevet

Twist pga lakrisen og nougat crisp!!

Men sfinx sjokolada er på en måte "bedre" :)

Skrevet

Twist, er ikke så glad i Sfinx-konfekten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Sfinx. Jeg finner ikke mange biter i Twist jeg synes om. Marsipan og lakris, kanskje.

Skrevet

Sfinx! Elsker marsipan og likør og mintfyll! :D

Skrevet

Alt til sin tid. Som lørdagskos: twist! Som "en bit til kaffen jeg ikke drikker"-kos: sfinx.

Skrevet

Sfinx hvis det skal være litt "fint", men twist er best! Mere utvalg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...