Gå til innhold

Pop up annonser

Gjest Solgudinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Solgudinnen

Hei!

Er INNMARI LEI av pop up annonser, men er ikke sikker på hvordan jeg kan skru av dette.. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solgudinnen

Hmm.. Er ikke dette noe som går an å styre fra menyen på explorer? (Det er på pc'en min på jobb, og vil helst ikke laste ned unødvendige ting..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Dette har jeg også fundert på en stund... Men nå surfer jeg bekymringsløst videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Tror ikke dette er noe en kan endre i nettleseren nei.. ihvertfall iflg de jeg har spurt. Men prøv www.panicware.com, der kan du laste en liten og grei pop up stopper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette pop up stoppere som er gratis. jeg lastet ned en stopper som fungerte utmerket, men så viste det seg at det bare en 30 dagers gratisversjon og det kostet masse for å fortsette.

HATER POP UP :evil:

Selv om jeg har blitt fristet til å lese de noen ganger..............men aldri bestilt noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

opera har en funksjon hvor du kan deaktivere pop-ups direkte i browseren. ellers finner du sikkert et program som integrerer seg i ie.

programmet må jo lastes ned og innstalleres selv om det integrerer seg, så det slipper du nok ikke unna. selv bruker jeg den siste versjonen av brannmuren zonealarm med innebygd pop-up-stopper. er storfornøyd med den!

zdnet har endel gratisprogrammer, hvis du er heldig finner du noe passende her, selv om mange bare gir 30 dagers prøve er det vel noen som ikke gjør det. skal du ha et helt gratis program kan du heller ikke kreve all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

zdnet har endel gratisprogrammer, hvis du er heldig finner du noe passende her, selv om mange bare gir 30 dagers prøve er det vel noen som ikke gjør det.  skal du ha et helt gratis program kan du heller ikke kreve all verden.

Upps! Hvorfor shareware-programmer med prøvetid, når man kan bruke GNU-programmer, som er fullstendig gratis i de aller fleste tilfeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa programmet for deg Solgudinnen (og andre) :ler:

PUK funker bra! :)

Men det er vel ingen som tror meg...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...