snexi Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Kan noen fortelle meg hvordan en effektivt kan trene magen. Etter tre barnefødsler er magen blitt forholdsvis flat igjen( i hvertfall når jeg står oppreist :o ) Men den er løs til tusen, noe som viser når jeg sitter. Klarer å klype en ekstra valk liksom...*sukk* Trimmer endel og har tatt sit-ups. Falt også for fristelsen og kjøpte meg en ab-swing på Tv-shop :oops: ...men merker ingen effekt. Sliter med en hofte og bekkenløsning, så treningen begrenser seg. Noen som har noen tips til meg , sånn at jeg kan få vekk eller stramme opp magen min?
*Kaisa* Skrevet 10. august 2004 #3 Skrevet 10. august 2004 Kjenner til problemet. Tok noen timer med elktroder hos en terapeut og merket kjempeforskjell. Etter to ganger hadde jeg gått ned en buksestørrelse, og jeg fikk mere effekt av annen trening. Forskjell merket jeg etter bare en gang. Hver time koster ca 250 kr. Da ligger jeg med elektroder på magen, rompe, lår og hofter. Kjempeeffektivt! Kan anbefales på det varmeste.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 pilates. Enig. Det er DET man skal bestille fra TvShop, ikke det andre tullet de selger.
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Pilates er en treningsform, ikke et apparat de selger på TVshop.
Suzy Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Pilates er en treningsform' date=' ikke et apparat de selger på TVshop. [/quote'] Som man bestiller intruskjonsvideo om fra Tv Shop...
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 Men det er jo en video man bestiller da, ikke treningsformen.
aline Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 Men det er jo en video som setter deg inn i treningsformen, så ved å kjøpe treningsvideoen på TV-shop så lærer du deg pilates og kjøper dermed program og opplæring av treningsformen via TV-shop.
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 Tv Shop-videosettet er overpriset. Man kan få tilsvarende videoer/dvd-er mange andre steder til halve prisen. Utover det er pilates en ekstremt bra treningsform, perfekt for å stramme opp magen din, Snexi! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #11 Skrevet 10. august 2004 Tv Shop-videosettet er overpriset. Man kan få tilsvarende videoer/dvd-er mange andre steder til halve prisen. Synes ikke 99 kroner for to vhs (mage og rompe/lår) var så veldig overpriset akkurat...
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #12 Skrevet 10. august 2004 Synes ikke 99 kroner for to vhs (mage og rompe/lår) var så veldig overpriset akkurat... Winsor Pilates dvd/vhs-sett koster fra 499,- og oppover (dvd 529,-). Det er overpriset. Og det kommer vel frakt i tillegg også?
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #13 Skrevet 10. august 2004 Winsor Pilates dvd/vhs-sett koster fra 499,- og oppover (dvd 529,-). Det er overpriset. Og det kommer vel frakt i tillegg også? Bestilte for 2 mnd siden, og da kostet det 99 kroner inkludert frakt...
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #14 Skrevet 10. august 2004 Bestilte for 2 mnd siden, og da kostet det 99 kroner inkludert frakt... Nå verken ser på eller handler jeg på tv-shop, så jeg tviler ikke på at andre kan ha mer peiling på dette enn meg, men hvis du går inn på hjemmesiden deres www.tv-shop.com kan du jo sjekke selv...
Bentebent Skrevet 10. august 2004 #15 Skrevet 10. august 2004 Dere har rett begge to. Du kan få kjøpt 2 VHS til 99kr, og 3VHS/DVD til 499/529. På de dyreste følger det med litt ekstra utstyr, som treningsmatte, 12-stegs program og måltidsplanlegger
aline Skrevet 11. august 2004 #16 Skrevet 11. august 2004 Dere har rett begge to. Du kan få kjøpt 2 VHS til 99kr, og 3VHS/DVD til 499/529. På de dyreste følger det med litt ekstra utstyr, som treningsmatte, 12-stegs program og måltidsplanlegger Jupp, jeg kjøpte til 499 tror jeg det var, da fikk jeg 3 DVDer, 2 VHSer, 12-stegsprogram som er flott å ha med når man er på ferie og ikke har vhs eller dvd muligheter, måltidsplanlegger og en treningsplan. om jeg kunne fått det billigere andre steder er godt mulig, men jeg synes ikke det var ille, og jeg fant ikke lettvint noe annet sted å kjøpe det på. Her bestilte jeg og fikk alt sammen rett i posten. Synes det var helt greit jeg, og bruker aktivt to av DVDene + Dozen + treningsplanen. så jeg synes det var verd det jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå