AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Hei! Jeg er prøver i 1. pp og har et spørsmål angående stavtestene fra billigtester. Jeg har fått svaaaake streker evt skyggestrek både 11 og 12 dpo. De er for svake til at jeg klarer å ta bilde av det, men likevel såpass tydelig at jeg ikke må vri og vende på de under lyset. Klarer ikke å se om den er grå eller rosa. I går kom skyggestreken opp med en gang, og jeg ble jo overlykkelig og tenkte at i morgen (12 dpo) vil streken bli tydeligere. Men den ser helt lik ut i dag! Er dette bare tullestreker? Jeg har ingen barn fra før, og i går kom det noen dråper med hvit melk fra den ene puppen! Tenkte at nå MÅ jeg jo være gravid, men hvis dette er et symptom så ville vel testen har vært mye sterkere enn det den er? Er det noen som har testet negativt 12 dpo og likevel vært gravide? Jeg er helt sikker på EL fordi jeg har testet. Kan jo også legge til at eltest definitivt er negativ i dag. Ville denne garantert vært positiv dersom jeg var gravid? Dette ble litt mye og jeg VET jo at jeg bare må vente noen dager for å ta ny test, men vil bare høre med andres erfaringer. På diverse forumer får man jo inntrykk av at de fleste tester positivt 9 og 10 dpoAnonymous poster hash: 7c534...f4c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Skyggestrek samsvarer ikke med at man er gravide. Det er bare en feil i testene. Om det er farge i de bør du se at de blir sterkere, og det er da ikke en skyggestrek. Test på ny om et par dager:)Anonymous poster hash: d7a00...79f
Ompalompas Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Takk for svar skal kjøpe inn noen tester i forskjellige merker etterpå og teste igjen på IKM (14 dpo). Hvis det er sånne streker på alle, så må det jo være noe på gang Er det noen som har opplevd å ha melk i puppen uten å være gravid, og ikke har vært gravid før?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Testen ser forresten sånn ut:Anonymous poster hash: 7c534...f4c
Gjest Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Dårlig oppløsning på bildet du la ut, men jeg syns streken ser rosa ut (og dermed ikke skyggestrek). Men vanskelig å si ennå.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Hadde blitt forhåpningsfull med en slik strek, samtidig som svak positiv som ikke blir sterkere kan bety risiko for kjemisk graviditet. Anonymous poster hash: 17762...2de
Sulfina Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Ser ut som en svak-svak ordentlig strek det der da.
Ompalompas Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har også tenkt at det kan være en kjemisk.. Har kjøpt CB som jeg skal ta i morgen sammen med en billig test for å sammenligne. Kjenner jeg gruer meg litt for jeg er redd begge er negative og at det bare har vært en kjemisk håper likevel at hcg-nivået ikke har økt nok til at det ble noen forskjell fra 11 til 12 dpo.. Men det finner jeg forhåpentligvis i morgen
camillasa Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har også tenkt at det kan være en kjemisk.. Har kjøpt CB som jeg skal ta i morgen sammen med en billig test for å sammenligne. Kjenner jeg gruer meg litt for jeg er redd begge er negative og at det bare har vært en kjemisk håper likevel at hcg-nivået ikke har økt nok til at det ble noen forskjell fra 11 til 12 dpo.. Men det finner jeg forhåpentligvis i morgen Hvordan går det??😄😄
Ompalompas Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Hvordan går det?? Tok CB i dag som viste en svaaaak blå strek, men har begynt å spotte nå så er nok ikke gravid regner med at jeg har hatt en kjemisk når jeg har hatt svake streker tre dager på rad, men trodde man skulle få negativ test når egget har løsnet?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Man kan også spotte som gravid. Du får se om det blir mer enn bare spotting. Man kan vel ha positiv test i flere dager etter kjemisk. Og opptil en mnd ved sa og ma.Anonymous poster hash: d7a00...79f
Ompalompas Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Ja, jeg har lest om flere som har opplevd spotting ved graviditet, så jeg håper ikke TR kommer for fullt legger ved bilde av CB testen i dag tidlig.. Kommer til å ta enn ny i morgen om blødninger ikke tar seg opp.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Ser ut som du er gravid, ja!! Grattis! Anonymous poster hash: 4cf84...d64
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 Den er absolutt positiv:) ikke svak en gang..Anonymous poster hash: d7a00...79f
Ompalompas Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Jeg syns også den ser positiv ut, men spottingen har nok gått over til mens nå kan ikke skjønne at dette er noe annet enn en kjemisk.. Har fått positiv test to ganger - første gangen endte i SA i uke 8 og denne gangen var det kjemisk. Håper jeg kan få en normal graviditet en gang
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Lurer på en ting, hvordan kan dere si at det er kjemisk? Kan man liksom "diagnostisere" dette selv?Anonymous poster hash: 2eee7...b67
camillasa Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Jeg syns også den ser positiv ut, men spottingen har nok gått over til mens nå kan ikke skjønne at dette er noe annet enn en kjemisk.. Har fått positiv test to ganger - første gangen endte i SA i uke 8 og denne gangen var det kjemisk. Håper jeg kan få en normal graviditet en gang Jeg blødde akkurat som en vanlig mens ved første graviditet.. Han er 2 år nå☺ Håper det går bra hos deg denne gangen!!
Ompalompas Skrevet 1. februar 2015 #18 Skrevet 1. februar 2015 Lurer på en ting, hvordan kan dere si at det er kjemisk? Kan man liksom "diagnostisere" dette selv?Anonymous poster hash: 2eee7...b67 Jeg vet ikke sikkert at dette er en kjemisk, men jeg har hatt svake tester de siste dagene og begynte å blø i dag på 13 dpo.. Forventet mens i morgen. Jeg er lite optimistisk nå og tror ikke dette vil bli en vellykket graviditet.. Og jeg tror heller ikke at jeg ville fått streker på tre tester uten at det har vært noe. Derfor må det vel være en kjemisk eller evt en tidlig SA! Kommer sikkert til å ta en test i morgen også bare for sikkerhets skyld. Er den svakere eller negativ så vet jeg jo at dette ikke blir til mer. Er den sterkere så blir jeg overlykkelig
Ompalompas Skrevet 1. februar 2015 #19 Skrevet 1. februar 2015 Jeg blødde akkurat som en vanlig mens ved første graviditet.. Han er 2 år nå☺ Håper det går bra hos deg denne gangen!! Åh, så fantastisk at det gikk bra for deg kjenner jeg får opp håpet når jeg leser andres solskinnshistorier, men samtidig blir skuffelsen så mye større hvis jeg håper for mye. Tror jeg bare må innse at salget er tapt for denne gang, og heller bli positivt overrasket dersom det motsatte viser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå