LongGone123 Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Hei. Lurte på om noen har erfaring med graviditetstestmerke som heter "Valunio". Pakningen er lyselilla og hvit, den inneholder kun én test. Har kjøpt den på Vitusapotek. Er ute etter positive/negative sider med denne testen. (Er en grunn til jeg spør, kan komme tilbake til det etterhvert, vil bare ikke stille ledende spm, men få personlige erfaringer først) På forhånd tusen takk for deres hjelp Endret 1. februar 2015 av Mjaau
LongGone123 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2015 ...ingen som har erfaring med denne?
LongGone123 Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2015 ikke mye erfaringer med dette merket forstår jeg. legger ut bilde av testene jeg har tatt. tror det endte i kjemisk graviditet denne prøveperioden. vet at ingen her kan svare på hva som har skjedd, men trenger bare lufte meg litt og høre andres tanker. info: EL - 19.01 (cd 16) IKM - 02.02 enda ikke fått TR, er også ikke ventet før imorgen så ikke noe rart med det. har uansett slått fra meg at jeg er gravid (nå lenger) denne PP. tok CB plus test idag også, den var blendahvit.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 De er negative. Ta en ny test om 3-4 dager, hvis ikke menstruasjonen kommer. Anonymous poster hash: 11e5d...7da
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Tror den er positiv:) Anonymous poster hash: 45630...3ce
LongGone123 Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Takk for svar- begge to De er negative. Ta en ny test om 3-4 dager, hvis ikke menstruasjonen kommer. Anonymous poster hash: 11e5d...7da den siste (fra idag) er jeg enig i er negativ. du ser altså ikke strekene fra 30. og 31. januar? Tror den er positiv:) Anonymous poster hash: 45630...3ce jeg tror også de to første var positive, men tror nok at det kun var kjemisk, siden den fra 31. var svakere enn 30., og testen idag var helt hvit... dessverre... -- har barn fra før og kjenner igjen flere graviditetssymptomer fra da, stikker i puppene og murringer i magen. veldig spesielt å kjenne på disse tingene igjen, er noen år siden jeg gikk gravid, men husker det likevel som det var igår. krysser fingrene for at det går bedre neste pp. til dere som har opplevd kjemisk graviditet, gikk det lenge til dere ble gravide? forstår det er forskjellige erfaringer på dette punktet, men kjenner jeg trenger å høre om andres erfarng nå. blir litt småkoko av denne prøvingen Endret 1. februar 2015 av Mjaau
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Jeg ser streker på de to første, men ingen farge. Det er nok skyggestreker.Anonymous poster hash: 7063e...557
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Lurer på en ting, hvordan kan du si at det er kjemisk? Kan man liksom "diagnostisere" dette selv? Ser i en annen tråd at noen mener de også har hatt det.. Anonymous poster hash: 9620a...1ec
LongGone123 Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Lurer på en ting, hvordan kan du si at det er kjemisk? Kan man liksom "diagnostisere" dette selv? Ser i en annen tråd at noen mener de også har hatt det.. Anonymous poster hash: 9620a...1ec Det er ikke snakk om å diagnostisere seg selv. Det er snakk om å forstå. Jeg løper ikke til legen for å få sjekket dette, det er ingenting de kan gjøre uansett. Det er også veldig sjelden man får diagnostisert dette hos legen, siden man gjerne kommer inn etter det allerede har skjedd. Jeg forholder meg nå til at jeg ikke er gravid jfr. negativ test idag. Skjer dette derimot flere PP'er på rad, er jo det absolutt relevant informasjon til legen om det skulle gå så langt. Jeg loggfører mine PP'er og de "funnene" jeg måtte ha. Dette om vi feks trenger henvisning, noe som absolutt ikke er aktuelt pr nå, vi er kun i PP2 (B2). (Kan likevel nevne at med første ungen brukte vi 13 mnd, og fikk påvist at mannen har dårlige svømmere). Lurer du på hva kjemisk graviditet er anbefaler jeg deg og Google. Se feks her, under spontanabort: http://www.onskebarn.no/Ufrivillig-barnloshet/?article_id=505 Endret 1. februar 2015 av Mjaau
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Takk for svar- begge to den siste (fra idag) er jeg enig i er negativ. du ser altså ikke strekene fra 30. og 31. januar? jeg tror også de to første var positive, men tror nok at det kun var kjemisk, siden den fra 31. var svakere enn 30., og testen idag var helt hvit... dessverre... -- har barn fra før og kjenner igjen flere graviditetssymptomer fra da, stikker i puppene og murringer i magen. veldig spesielt å kjenne på disse tingene igjen, er noen år siden jeg gikk gravid, men husker det likevel som det var igår. krysser fingrene for at det går bedre neste pp. til dere som har opplevd kjemisk graviditet, gikk det lenge til dere ble gravide? forstår det er forskjellige erfaringer på dette punktet, men kjenner jeg trenger å høre om andres erfarng nå. blir litt småkoko av denne prøvingen Jeg ser bare skyggestreker på de to første, men mulig det ikke blir helt som i virkeligheten når man ser de på skjerm...Anonymous poster hash: 11e5d...7da
LongGone123 Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2015 Jeg ser bare skyggestreker på de to første, men mulig det ikke blir helt som i virkeligheten når man ser de på skjerm...Anonymous poster hash: 11e5d...7da takk for svar forstår at du sier det, synes de ligner mer skyggestreker på bildet selv. de har nok mer farge i virkeligheten, men vanskelig å vite..
Ferny Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Synes jeg ser streker på alle testene jeg, muligens noe sterkere på de to første. Er jo litt dårlige tester om det kommer så sterke skyggestreker på alle i så fall?
LongGone123 Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2015 Synes jeg ser streker på alle testene jeg, muligens noe sterkere på de to første. Er jo litt dårlige tester om det kommer så sterke skyggestreker på alle i så fall? Takk for svar Nettopp det jeg tenker også. Er liksom for godt (vondt) til å være sant. Derfor jeg tror et egg har blitt befruktet..men kanskje ikke festet seg. Dette styrkes også ved de symptomene jeg også kjenner.. Denne graviditetstesten er visstnok veldig sensitiv og kan taes opptil fire dager før IKM. Mener CB kan måle hcg ned i 25, mens denne måler helt ned til 10 (ta disse tallene med en klype salt, husker ikke helt hva som stod på pakningsvedlegget). Har bestilt strimler nå, krysser fingra for neste PP Noen her som har erfaring med kjemisk graviditet, ble det tull i syklusene deres? Kom TR til rett tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå