AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Hei! Jeg har prøvd manic panic rødfarge, og den skal jo vaskes ut, noe den gjør, men synes det blir en ikke så veldig fin rosa farge under utvaskingen, så lurer på om det blir blondt eller missfarga om jeg bleker det med vanlig bleking oppå det røde? Eller om jeg burde prøve avfarging? Noen som har noe erfaring? Så slipper jeg vente på at den vaskes ut av seg selv. Anonymous poster hash: b8174...468
Blod Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Jeg ville spurt en frisør om jeg var deg. De vet hva som er best, de kan gi deg tips selv om du ikke vil gjøre det hos dem
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Rødfarge sitter ekstremt godt. Prøv avfarging, hvis ikke det går må du bare farge over eller vente på at det går ut av seg selv.Anonymous poster hash: 9c5cf...590
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Har aldri prøvd å farge over eller bleke rødt hår, men har bleket helt mørkt rosa hår tidligere og det gikk helt fint. Det ble helt blondt. Hvid du googler litt så finner du helt sikkert noen tips om hvordan du kan få vasket den ut så fort som mulig også. Anonymous poster hash: 5256e...73b
Gjest fotballflue Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jeg ville ventet. Søsteren min farget håret lilla, med manic panic i høst. Fargen var helt ute etter 14 dager. Edit: har du prøvd å vaske det mange ganger etter hverandre? Kanskje det går ut da? Endret 1. februar 2015 av fotballflue
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 fotballflue, on 01 Feb 2015 - 22:57, said: Jeg ville ventet. Søsteren min farget håret lilla, med manic panic i høst. Fargen var helt ute etter 14 dager. Edit: har du prøvd å vaske det mange ganger etter hverandre? Kanskje det går ut da? Lilla er mye lettere å få ut enn rødt. Jeg farger det rosa og kan lett gå to måneder uten å farge det uten at all fargen går ut. Anonymous poster hash: 5256e...73b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Jeg farget det i romjula, skulle liksom være julete da for morro skyld, men tok visst litt lenger tid enn forventa å få ut:p jeg vil si det er mer rosa enn rødt nå, men skal høre med en frisør:) Anonymous poster hash: b8174...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå