AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har fått en slags forferdelig infestasjon av larver i huset. Jeg mistenker at det er såkalte Majorstubillelarver/brun pelsbille-larver, men er ikke helt sikker da jeg synes de forekommer i ulik farge og størrelse (svarte og store eller små og lyse). Felles for alle er at de er veldig raske og vankelige å drepe (overlever å bli tråkket på; må virkelig "gnure" dem ned i gulvet for å få dem til å dø). Jeg har prøvd å tette alle sprekker mellom gulv og terske med silikon, men de fortsetter å komme! Jeg har til og med funnet dem i senga(!) Synes det er dødsekkelt og har slitt med søvnen i det siste på grunn av dette. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt insektene? Jeg har hørt om "radar-spray", men finner den ikke på noen butikker (har den blitt forbudt??). Jeg har i tillegg hunder i huset, så jeg vil ikke ha noe som er skadelig for andre dyr... Har noen noe forsøk på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dem? Finnes det noen midler som funker, og som i tillegg ikke er skadelige for andre dyr/mennesker? Hovedproblemet er på soverommet, så jeg har helst ikke lyst til å inhalere noe skadelig. Anonymous poster hash: 18c15...182
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 For å bli kvitt elendigheten må du først vite hvilken elendighet dette er. kontakt derfor et seriøst skadedyrutryddingsselskap, f.eks. Antisimex. Prøv å få tatt bilder av krypene, da er du lettere å få identifisert.Anonymous poster hash: dc357...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå