AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Hei jeg en jente på 22 som snart skal i gang med prøverørs. Vi har prøvd 3 år nå. Uten st noe har skjedd. Grunn til at jeg ikke kan bli gravid er pga en skjelden sykdom som jeg hadde som barn. Nå har jeg fått vite at jeg ikke har så mange egg. Noen som har hatt lite med egg men blitt gravide med IVF, hvor stor er sjansen får en graviditet ?Anonymous poster hash: 950c2...1cc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Noen som kan svare ? tsAnonymous poster hash: 950c2...1cc
Biloba Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Det var en her som var 28 og så godt som tom for egg. De fikk ut ett egg ved ivf, og fikk full klaff. Det vil være vanskelig å beregne en sannsynlighet for deg, spesielt før første forsøk når en ikke vet hvordan eggstokkene dine reagerer på stimulering og hvilken kvalitet eggene har.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det var en her som var 28 og så godt som tom for egg. De fikk ut ett egg ved ivf, og fikk full klaff. Det vil være vanskelig å beregne en sannsynlighet for deg, spesielt før første forsøk når en ikke vet hvordan eggstokkene dine reagerer på stimulering og hvilken kvalitet eggene har. Takk for svar Jeg fikk vite at de få eggene jeg hadde var av grei kvalitet ( om jeg husker rikitg ) men de så bare 2-3 egg. Hvor mange egg har sånn ca en normal kvinne ? Anonymous poster hash: 950c2...1cc
Biloba Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Takk for svar Jeg fikk vite at de få eggene jeg hadde var av grei kvalitet ( om jeg husker rikitg ) men de så bare 2-3 egg. Hvor mange egg har sånn ca en normal kvinne ?Anonymous poster hash: 950c2...1cc Inntil 10-12 for en ung kvinne av gangen, omtrentlig. Det er folliklene/eggposene som kan sees. Eggkvaliteten vet man ikke før etter uttak og befruktning, og man ser hva som skjer med embryoene.
La Luna Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 (endret) .. Endret 3. februar 2015 av La Luna
Fresiaa Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Kanskje det står noe på fertilitetssenteret.no (har lest litt der tidligere). Eller så står det kanskje noe på de andre klinikkene sin nettsider. (bla. ivfoslo.no). Tror uansett du vil få best svar hos en klinikk fremfor på forumet^^. Lykke til!
SøsterLiten Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Hei! Jeg har hatt lite egg på mine uttak, antallet er ikke like viktig som kvaliteten og jeg har verdens beste datter som resultat! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Kvaliteten har minst like mye å si som antallet. Jeg fikk ut 10 egg, 8 ble befruktet, men kun ett hadde god nok kvalitet til å settes inn. Vi fikk dermed heller ingen på frys. Men ett bra egg holder det; beviset er nå nesten 1,5 år gammel. Da vi gikk i gang med IVF, fikk vi beskjed om at sjansen for å lykkes er ca 30 % på første forsøk. Anonymous poster hash: b1ed4...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå