maki Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Hvorfor skal dere gifte dere den årstiden dere skal? (eller hvorfor giftet dere dere den årstiden) Jeg og min skal gife oss på sommeren fordi naboen min har en lekker stor cab fra 70 tallet vi kan få bruke på den store dagen, og da passer det jo best på sommeren.
Bokalven Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Jeg vil helst gifte meg på høsten. Er høstbarn.
Lady Lovelylocks Skrevet 7. august 2004 #3 Skrevet 7. august 2004 Jeg vil gifte meg på vinteren jeg. Tenk så flott med hvit snø og fakler. Drømme, drømme...
Jandia Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 Vi valgte sommeren, fordi da ville mestparten av familien min ha sjans til å komme nedover (er fra nordnorge, bor i Oslo)... Det ironiske er jo at det kom kun 5 stk (av nesten 30 mulige)!
Gjest Tex Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Min mann satte som betingelse at han ville gifte seg under solen. Så da ble det mai bryllup på oss
Sita Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 Siden vi elsker sommeren, så valgte vi sommerbryllup
Arkana Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Vi kommer til å gifte oss om sommeren (vår og høst er også mulig), vinter er totalt uaktuelt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Har kjempelyst på vinterbryllup, hvis ikke det går, så blir det høst.
majan Skrevet 8. august 2004 #9 Skrevet 8. august 2004 jeg elsker høsten så her blir det høstbryllup, og da er det kanskje ikke så altfor varmt :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #10 Skrevet 8. august 2004 Vi skal gifte oss neste sommer. Vi skal hjem til Tromsø å gjøre det, siden vinterbryllup der oppe, samt høst og vår er litt utrygt for å si det sånn når det kommer til værforhold
Saeria Skrevet 8. august 2004 #11 Skrevet 8. august 2004 Jeg har veldig lyst på sensommer/høst eller vinterbryllup. Men tror mannen har lyst å gifte seg om sommeren.
Lullu Skrevet 8. august 2004 #12 Skrevet 8. august 2004 Vi hadde lyst å gifte oss på høsten. Elsker høstfargene. Ville ikke gifte oss på sommeren, siden dette er mest vanlig og det blir ofte FOR varmt. Fikk ikke de lokalene vi ønsket oss før 30 oktober, så det er jo godt mulig vi ender opp med et vinterbryllup istedet Helt greit det også (sto mellom vinter og høst), men temaene våre er jo lagt opp rundt høstens farger. Så håper på bare veier, slik at vi også kan få kjøre Rolls Roycen vi ønsker oss
Tusenogtredve Skrevet 8. august 2004 #13 Skrevet 8. august 2004 Vi hadde lyst å gifte oss på høsten. Elsker høstfargene. Ville ikke gifte oss på sommeren' date=' siden dette er mest vanlig og det blir ofte FOR varmt. [/quote'] Vi har også valgt høsten av samme grunner som Lullu. Høsten har alltid vært favorittårstida mi. (Kan ha sammenheng med at jeg er født på høsten...)
lampeskjerm Skrevet 8. august 2004 #14 Skrevet 8. august 2004 Vi giftet oss midt på vinteren, sent i forrige årtusen. Vi forlovet oss om sommeren, og hadde ikke lyst å vente et helt år med bryllup. Datoen ble bestemt på impuls. Og planleggingen drøyde vi til et par mnd før.
Snorkie Skrevet 8. august 2004 #16 Skrevet 8. august 2004 Innerst inne ønske jeg meg vel et vinterbryllup, men når planleggingen var i gang ble det et sensommerbryllup. Ikke så verst det heller da (håper jeg )...
Gjest MrsL Skrevet 8. august 2004 #17 Skrevet 8. august 2004 Jeg ønsket meg bryllup i september. Mannen ville gifte seg så nært den datoen vi ble sammen ( sankthansaften ) som mulig og dermed var det ett bedre og mer romantisk argument, så vi giftet oss 26.06.04
maki Skrevet 8. august 2004 Forfatter #18 Skrevet 8. august 2004 Jeg ønsket meg bryllup i september. Mannen ville gifte seg så nært den datoen vi ble sammen ( sankthansaften ) som mulig og dermed var det ett bedre og mer romantisk argument' date=' så vi giftet oss 26.06.04[/quote'] Dere giftet dere på bursdagen min
Linn3c Skrevet 8. august 2004 #20 Skrevet 8. august 2004 Me hadde lyst å gifta oss i mai eller juni, på ein dato som meiner noko spersielt for oss, og etter eit kjapt ressonement kom me fram til at det var størst sjans for fint vêr i mai, valde me den datoen me hadde sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå