Gå til innhold

Når han bare tar kontakt via messenger for å avtale møter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jeg har begynt så smått å treffe. Han er en tidligere lærer av meg (noen år tilbake), men vi er voksne begge to, og nå har det seg sånn at vi tilfeldigvis er på samme sted noen dager i uken. Han har sendt meldinger på messenger, ikke mange, kun for å avtale å ta en kopp kaffe sammen på hans kontor. Han skrev et par meldinger etter det, men vi har ikke fått til å sampasse tidspunkter for å treffes mer denne uken. Noe av årsaken, er at det er kun få dager der vi er på samme sted, og vi bor med flere mils avstand, og er begge aleneforeldre, derfor veldig travle hverdager. Etter møtet, sendte han melding om at han syntes det var veldig koselig. Jeg trodde kanskje at han ville ha telefonnummeret, kanskje ringe meg, men skrev senere, da han prøvde å avtale ny tid, og det ikke passet denne uken, at vi kan prøve igjen på mandag eller tirsdag, og at jeg får ha en god helg. Han skulle reise bort på seminar i helgen. Jeg ønsket han god helg også. Men, er det ikke litt lite meldinger og kontakt (ja, han er nok veldig travel) til en mann som skal være interessert? Han vil vel ikke være bare gode venner? Hva tror dere? Har jeg misforstått alt?

Anonymous poster hash: 69222...3a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

kanskje du bare skal spørre han, hva har du å tape på det? :)

Anonymous poster hash: 2b5dc...2dc
Skrevet

Har ingenting å tape, men man vil jo ikke dumme seg ut heller. Eller virke desperat. Tror jeg avventer og ser. Regner med nå, at han ikke er så ivrig. Det må jo være en viss kjemi. Var han noe interessert, ville han ha tatt kontakt inntil nå. Tror jeg.

Skrevet

kanskje du bare skal spørre han, hva har du å tape på det? :)

Anonymous poster hash: 2b5dc...2dc

Huff nei, please!

Har ingenting å tape, men man vil jo ikke dumme seg ut heller. Eller virke desperat. Tror jeg avventer og ser. Regner med nå, at han ikke er så ivrig. Det må jo være en viss kjemi. Var han noe interessert, ville han ha tatt kontakt inntil nå. Tror jeg.

Mannen er opptatt, vær opptatt du også. Selvfølgelig er han interessert når han vil finne en tid dere kan ta kaffe sammen. Slutt å krisemaksimer og tenkt negativt og finn heller på noe du kan invitere han med på!

Må vel være en haug av sånne foredrag eller møter dere lærere kan gå på for mer kunnskap, motivasjon, inspirasjon osv?

Skrevet

Kan du ikke bare gi ham nummeret ditt da? Si at du lettere nås på sms enn på messenger?

Anonymous poster hash: 97fda...3a1

Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

Iallefall ikke mas.

Endret av Seajewel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...