AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Hei, jeg er 24 år men ser ikke gammel ut. Jeg er blond, blå øyne og helt lyse øyenbryn. Jeg er 15 kald i mac. Og jeg lurer på hva jeg kan gjør for å se eldre ut når det kommer til sminke? Jeg er bestandig redd for å bruke for mye sminke, men når jeg ser meg selv ute med andre og ser meg selv så ser det ikke ut som jeg har noe på, og ser så ung ut:/ Tips til farger på øyenskygge og blusher? Hvordan legge øyenskyggen Leppebalm farge? Osv Takk for all svar! PS, jeg har mye sminke og elsker å sminke meg, men finner ikke ut av hverdagssminkeAnonymous poster hash: 57461...598
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Start på å få øyebryn farget hos noen, og lær deg å sminke deg. En god maskara, gjerne i brunt, gjør underverker. Og en eyelineeyeliner. Kjøp en blund i korall og legg den i kinnene. Og sats på litt gloss til hverdags. Gjerne med litt farge, men det blir jo smak og behag. Anonymous poster hash: 8ec9e...003
Gjest Citronella Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Mascara kun på øvre vipper. Eyeliner på øvre øye. En kald, mellombrun skygge. Formede og IKKE for tynne bryn, markert med farge som er ørlite mørkere enn dine egne. Dus godt med børste. Om huden din er fin, så holder det med concealer på enkelte områder, som under øye, i nesevinger, midt på nesen og i søkk mellom hake og underleppe. En kremrouge på eplekinn. Og avslutt med en matt leppestift. Gjerne med en rød og kald farge som passer til deg, eller en rosa/brun (lips-but-better). Konturer med konturpudder kan du også satse på, men jeg synes det best ut til kveld/fest.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Smink deg sånn som du vil, men bruke gjerne leppestift. Ellers anbefaler jeg deg å se på disse på youtube for å lære: Makeup Geek, Gossmakeupartist, Letz Makeup. Ikke bruk blush i epleskinnene. Ikke bruk glittergloss på leppene Bruk gjerne skimmer i øyenskyggen, og dus ut med matte. Har du røde øyne på morningen, kan det være lurt å bruke hvit eller nude eyeliner på våtkanten, jeg bruker Nyx sin i Milk, men vil du se eldre ut og sliten så kan du ta svart eyeliner der. Bruk briller hvis du trenger det, ikke linser. Bruk skjerft uten hodeskaller på. Marker øyenbrynene dine selv, ikke gå å farge dem, og følg dine naturlige bryn. Har du tynne bryn så har du tynne bryn, og tjukke bryn ser ungt ut. Anonymous poster hash: df269...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå