lurer Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Hva synes du er fint/pent med ei ballettdanser? Hva legger du best merke til?? Og hvorfor???
Rapitap Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Jeg beklager sterkt om jeg sporer rett av, men det første som skjer når jeg tenker på en balettdanser er rett og slett den doningen mannen hopper rundt med i trikå. Jeg klarer ikke slutte å stirre på 'klumpen' så det ødelegger egentlig hele min oppfatning av hele stykket. Men svanesjøen (det er nok min favoritt)! :dagensrose:
Gjest Lilleulv Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 Står jo "ei", det er vel hunkjønn...? det første jeg tenker på er belastningsskader i beina hm men ellers så er de jo utrolig godt trent og myke... Hvordan det egentlig?
Alterna Skrevet 7. august 2004 #6 Skrevet 7. august 2004 Det ser pent ut, og elegant, grasiøst og romantisk med svanesjøen osv, men vet at der er ikke mye glamour akkurat! Masse hardt arbeid, såre føtter osv men også glede i dansen.
Naima Skrevet 7. august 2004 #7 Skrevet 7. august 2004 det jeg tenker er hmmmmm hvorfor har ikke jeg nokk selvdiseplin til å ha flat mage.... jvækla dritt kjærring som ser så bra ut i noe som ligner en kropps kondom.... (ment i posetiv forstand)
lurer Skrevet 7. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2004 Følg denne linken. Det er et pent syn! http://www.geocities.com/dancetightsgirls/p31.html
Charmina Skrevet 7. august 2004 #9 Skrevet 7. august 2004 Grasiøs og myk tenker jeg da! -Charmina 96 dager til termin
LilleBille Skrevet 7. august 2004 #10 Skrevet 7. august 2004 Grasiøs og myk tenker jeg da! .. og stakkars føtter...
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #11 Skrevet 7. august 2004 Ah. Mister strømpebuksefetish formoder jeg?
lurer Skrevet 7. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 7. august 2004 Ah. Mister strømpebuksefetish formoder jeg? Punkt en så er jeg ikke mr. Punkt to så kan man vel synes ballett Dansere er flotte uten å ha en fetish!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå