AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Har nå nettopp investert i en nydelig hvit skjenk, men aner ikke hva jeg skal ha oppå den. Har en ganske nøytral stil med nøytrale farger. Noen som har tips? Anonymous poster hash: f6b3d...2cc
Gjest Badabing Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har et bilde, en globus, noen bøker, en lysestake og en plante. Kan anbefale deg å sjekke ut Pinterest for inspirasjon. http://www.pinterest.com/search/pins/?q=white%20credenza&term_meta%5B%5D=white%7Ctyped&term_meta%5B%5D=credenza%7Ctyped
Cordelia Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 En fin bordlampe, planter og bilder som andre her hadde. Boller, vaser eller dekorative fat. Noen antikke bøker mellom bokstøtter. Og den Pinterest linken var jo super.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Jeg er glad i rene flater uten for mye dill, og har bare en lampe og et stort fat i en fin farge som passer til bildet som henger på veggen over skjenken.Anonymous poster hash: acbab...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå