AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er i dag 4 dager over ikm, pleier aldri å være sen. Tatt test men den var negativ, noen som har opplevd lignende? Var du gravid eller ikke?Anonymous poster hash: b9673...2a4
lillemeg90 Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg gikk 16 dager over en gang uten å være gravid... Ta en ny test om noen dager om den fremdeles ikke dukker opp:)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Jeg gikk 16 dager over en gang uten å være gravid... Ta en ny test om noen dager om den fremdeles ikke dukker opp:) Vet du at el kom til normal tid når du gikk så lenge over eller kan den også ha vært forsinket?Anonymous poster hash: 5102e...bd4
lillemeg90 Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Nei, jeg aner ikke. Vi var ikke prøvere så jeg hadde ingen kontroll på når el var...
Gjest Solstråla88 Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Det er ikke unormalt at syklusene henger seg innimellom.
Ferny Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Det er ikke unormalt at syklusene henger seg innimellom. Men vet du om det er fordi eggløsningen da er forsinket? Og i så fall - hvis eggløsning og en evt. befruktning skjer senere enn normalt, så vil vel også stigning av hcg først vise seg litt etter forventet mens? Men til TS - jeg har hatt forsinket mens flere ganger, uten å ha hatt sex engang. Bare sånt som skjer innimellom, særlig om man stresser litt med forskjellig. Hormonene påvirkes fort av hvordan man har det.
Gjest Solstråla88 Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Men vet du om det er fordi eggløsningen da er forsinket? Og i så fall - hvis eggløsning og en evt. befruktning skjer senere enn normalt, så vil vel også stigning av hcg først vise seg litt etter forventet mens? Men til TS - jeg har hatt forsinket mens flere ganger, uten å ha hatt sex engang. Bare sånt som skjer innimellom, særlig om man stresser litt med forskjellig. Hormonene påvirkes fort av hvordan man har det. Man har nødvendigvis ikke el hver måned. Jeg kunne gå med sykluser på både 60 og 80 dager uten at det var noe galt. Det er bare ikke alltid kroppen slipper egget
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Man har nødvendigvis ikke el hver måned. Jeg kunne gå med sykluser på både 60 og 80 dager uten at det var noe galt. Det er bare ikke alltid kroppen slipper egget Så lange sykluser uten at noe er galt? Hadde du ikke mens på så lang tid?Anonymous poster hash: b9673...2a4
Gjest Solstråla88 Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Så lange sykluser uten at noe er galt? Hadde du ikke mens på så lang tid?Anonymous poster hash: b9673...2a4 Nei, ingen mens. Nei, ingenting var galt. Alt så fint ut på ul og blodprøvene var fine. Det er bare sånn kroppen vår virker.
Ferny Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Man har nødvendigvis ikke el hver måned. Jeg kunne gå med sykluser på både 60 og 80 dager uten at det var noe galt. Det er bare ikke alltid kroppen slipper egget Flere sykluser på rad uten at kroppen slapp noe egg da? For mensen = eggløsning har skjedd? Men er det ikke noe galt når kroppen ikke slipper noe egg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå