AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg vet ikke helt om dette tema kommer til å passe i denne kategori. Hvor jeg jobber så er det fantastisk penn jente som jobber med meg. For å være litt ærlig så har jeg ikke blitt kjent med henne i de 3 årene skikkelig. Av og til slutten av dagen så pleide jeg å si "hadde vi snakkes" eller når det er fredag så brukte jeg si til henne " god helg kos deg" etc etc etc... For par uker siden satt jeg med henne og pratet bare litt. - Så spurte hun " Når er det du skal ta uke ferien din? - Så svarte jeg " Det blir jo uke 12 jeg har tenkt å ta meg tur til syden, men vet ikke helt om jeg orker å være der alene" - Så fikk jeg smil fra henne " Jeg kan bli med hvis du skal passe på ungene at jeg kan sole meg i sola. Mens du passer på ungene at dem kan bade og leke." - Så ga jeg svar til henne " Det er ikke problem kjære, vi kan ta oss sydentur hvor du ønsker. eksotisk sydentur osv osv". Har merket av og til når jeg jobber så tar jeg liksom titt på hva folk gjør. Men da for jeg blikk av henne. Hun titter på meg og smiler til meg. Jeg er litt sjenert type og i de siste 2 ukene har jeg vært litt "tilbakende". Jeg satte ikke med folk i pausene mens jeg satt for meg selv på pc`en og litt forvirret litt om hva hun tenker om meg. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg si til henne at jeg er litt forelsket henne og har følelser for henne...??? Jeg er litt forelsket i henne.... Anonymous poster hash: a60d5...4d6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Ts her: Glemte å skrive noe.. Betyr det at hun gir noen tegn at hun er interessert i meg? Anonymous poster hash: a60d5...4d6
wintergirl Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Du kan spørre henne ut først og se om hun er interessert i det. Er hun det så er det vel gjensidig da
Leonetta Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Hvis jeg hadde sagt det hun sa til deg til en venn/kompis/kollega, så hadde det ikke vært noen følelser i det. Hun vil bli med deg til syden hvis du kan passe barna hennes....? Hadde hun sagt at hun vil gjerne bli med hvis hun hadde hatt noen andre til å passe barna ville det vært noe annet. Syns du skal avvente situasjonen en stund til
jerome Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Hun er nok mer interessert i hva du kan gjøre for henne, enn i deg. Hun sa at du skulle være barnepike. Ingenting om at dere kunne reist og kost dere sammen. Bare avvent hele greia. Prøv heller å få til noe med hun her i Norge, og se hvordan hun reagerer. Hvis hun er gira på deg, så blir hun nok med på å finne på noe.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Du skriver som en 12-åring. Anonymous poster hash: f839f...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Du skriver som en 12-åring. Anonymous poster hash: f839f...7bf Det gir jeg F i hva du tror. Forresten jeg er 25. ts Anonymous poster hash: a60d5...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Da for jeg se hva som kommer til å hende. Hvis dere andre har noe på hjertet få det ut her. Ts Anonymous poster hash: a60d5...4d6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Prøv å inviter henne på en kaffe i første omgang. Anonymous poster hash: f55ec...1bf
Gjest Snuppi Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Inviter henne på kaffe som ble foreslått av brukeren over meg her. Ellers kan du gjerne spørre om dere skal spise lunsj sammen på jobb. Bli kjent med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå