Ottine Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Holder på med en serie som jeg synes er veldig bra nå; Ingebjørg Olavsdatter. Den faller inn under de utallige bokseriene som er ute på markedet, men jeg synes den er både spennende og interessant. Ingulstad er kjempeflink til å skrive om Norge i Middelalderen. Har også lest serien "Ildkorset" av samme forfatter. Andre som har lest noe av henne? :blomst_opp:
-Fisken- Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 JEg har lest hele Kongsdøtrene-serien. Noen av de beste bøkene jeg har lest noen gang! Hun skriver veldig levende.
Ottine Skrevet 7. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2004 Å ja!Den glemte jeg - også kjempebra!
Cilla Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Har lest Kongsdøtrene, Ildkorset og holder nå på med Ingebjørg Olavsdatter. Synes hun er kjempeflink, og skriver spennende.
Gjest Tabby Skrevet 8. august 2004 #5 Skrevet 8. august 2004 Kongsdøtrene har jeg lest noen bøker av, skulle gjerne ha lest hele serien, men fikk ikke tak i alle bøkene da de kom ut. Nå leser jeg også Ingebjørg Olavsdatter og synes det samme som deg. Hun er flink til å skildre livet blandt høyere stående på den tiden og engasjerer meg med skrivingen sin.
Ottine Skrevet 8. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2004 Ååå, tror dere Ingebjørg og Folke blir par, eller? Hun må jo på et vis bli kvitt hersens Ture... :evil:
Gjest Tabby Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Irriterte meg at Ture måtte komme bare fordi Kong Håkon sendte et brev med Folke. Godt at Folke klarte å komme seg vekk i tide, men jeg lurer på hva han skal ta seg til nå da...
Gjest Tex Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Kongsdøtrene er en knallfin serie, jeg har tenkt å introdusere den for min datter om et par år.
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 #9 Skrevet 8. august 2004 Kongsdøtrene har jeg lest noen bøker av' date=' skulle gjerne ha lest hele serien, men fikk ikke tak i alle bøkene da de kom ut. Nå leser jeg også Ingebjørg Olavsdatter og synes det samme som deg. Hun er flink til å skildre livet blandt høyere stående på den tiden og engasjerer meg med skrivingen sin.[/quote'] DEt er bare å spørre bokhandleren om de kan bestille bøkene for deg. DEt gjør de gratis
Gjest Tabby Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 Jeg vurderer det ja. :-) Liker å ha hele serier når jeg først begynner på noe...
Ottine Skrevet 9. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2004 Det er også fullt mulig å bestille abbonement!
Cilla Skrevet 10. august 2004 #12 Skrevet 10. august 2004 Jeg abonnerer på Ingebjørg O. Greit å slippe å passe på når det kommer ny bok, den kommer i postkassa, ofte et par dager før den kommer i butikkhyllene, og man slipper å betale porto for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå