Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en serie som jeg synes er veldig bra nå; Ingebjørg Olavsdatter.

Den faller inn under de utallige bokseriene som er ute på markedet, men jeg synes den er både spennende og interessant. Ingulstad er kjempeflink til å skrive om Norge i Middelalderen.

Har også lest serien "Ildkorset" av samme forfatter.

Andre som har lest noe av henne? :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har lest hele Kongsdøtrene-serien. Noen av de beste bøkene jeg har lest noen gang!

Hun skriver veldig levende.

Skrevet

Å ja!Den glemte jeg - også kjempebra! :)

Skrevet

Har lest Kongsdøtrene, Ildkorset og holder nå på med Ingebjørg Olavsdatter.

Synes hun er kjempeflink, og skriver spennende.

Skrevet

Kongsdøtrene har jeg lest noen bøker av, skulle gjerne ha lest hele serien, men fikk ikke tak i alle bøkene da de kom ut. Nå leser jeg også Ingebjørg Olavsdatter og synes det samme som deg. Hun er flink til å skildre livet blandt høyere stående på den tiden og engasjerer meg med skrivingen sin.

Skrevet

Ååå, tror dere Ingebjørg og Folke blir par, eller?

Hun må jo på et vis bli kvitt hersens Ture... :evil:

Skrevet

Irriterte meg at Ture måtte komme bare fordi Kong Håkon sendte et brev med Folke. Godt at Folke klarte å komme seg vekk i tide, men jeg lurer på hva han skal ta seg til nå da...

Skrevet

Kongsdøtrene er en knallfin serie, jeg har tenkt å introdusere den for min datter om et par år.

Skrevet
Kongsdøtrene har jeg lest noen bøker av' date=' skulle gjerne ha lest hele serien, men fikk ikke tak i alle bøkene da de kom ut. Nå leser jeg også Ingebjørg Olavsdatter og synes det samme som deg. Hun er flink til å skildre livet blandt høyere stående på den tiden og engasjerer meg med skrivingen sin.[/quote']

DEt er bare å spørre bokhandleren om de kan bestille bøkene for deg. DEt gjør de gratis :)

Skrevet

Jeg vurderer det ja. :-) Liker å ha hele serier når jeg først begynner på noe...

Skrevet

Det er også fullt mulig å bestille abbonement!

Skrevet

Jeg abonnerer på Ingebjørg O.

Greit å slippe å passe på når det kommer ny bok, den kommer i postkassa, ofte et par dager før den kommer i butikkhyllene, og man slipper å betale porto for den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...