Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg selv har et ganske blandet forhold til leppestift. Synes det ser knalltøft ut på andre, men på meg selv ser det bare "feil" ut, og jeg blir seende ut som mye eldre enn det jeg er. (Og det ønsker jeg jo ikke) Har prøvd flere merker, farger og nyanser, men det ser ut og føles "feil".

Nøytral lipgloss kler meg mye bedre, men jeg drømmer stadig om å finne den perfekte nyansen av rød leppestift.

En ordentlig rød en som sier GIRLPOWER. :Hehe:

Hva er ditt forhold til leppestift? Har du funnet en trofast følgesvenn som alltid er med, eller er bare lepper, lypsyl eller lipgloss mer din ting? Til leppestiftelskere: Hvor gammel var du når du begynte å bruke leppestift fast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker leppestift så og si hver dag, men i ganske nøytrale farger, liker best rosa og korallnyanser som er tilnærmet naturlig leppefarge. Går også endel i lipgloss da.

Rød leppestift synes jeg ikke er noe fint. Iallfall ikke på såpass unge folk such as myself, men det kan jo være fint på andre.

Skrevet

Glemte å skrive hvor gammel jeg var, tenker jeg var rundt 18-19 når jeg begynte å bruke det daglig.

Skrevet

Bruker lipgloss med litt lys farge i, eller lys-lys leppestift, men absolutt ikke hver dag.

Har brukt endel nesten beige leppestift med blank gloss oppå, det synes jeg blir ganske fint. Men rød leppestift er ikke noe for meg...

Skrevet

Har aldri følt meg vel med leppestift jeg heller, jeg synes jeg ser damete og rar ut. Har et par stykker her i litt dempet farge som jeg bruker når jeg skal pynte meg. Til daglig blir det kun lypsyl.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan egentlig ikke fordra å gå med leppestift, men bruker det på fest likevel.

Da bruker jeg Lipfinity, ellers er leppestiften borte iløpet av et kvarter. Men jeg syns det er ganske tungvint med den hvite stiften som må tas på omtrent en gang hvert 20 min for å unngå at hele leppestiften smuldrer opp og både føles og ser helt forferdelig ut.

Til daglig holder jeg meg til ingenting, lypsyl evt lipgloss.

Skrevet

Har blitt mer i det siste at jeg bruker leppestift. Liker å bruke leppestift og rødnyanser er lekkert!

Ellers har det gått mye i gloss og fargede gloss. Juicy tubes, Lorel Glam shine osv.

Bruker alltid noe hver dag.

Skrevet

Jeg har så og si alltid på leppestift (eller gloss med mye farge). Unntak blir vel bare bare på type hyttetur, frilufts- eller sportsaktiviteter.

Bruker mange forskjellige fargerog merker, og har alltid et assortert utvalg i vesken. Relativt lyse og diskrete farger på dagtid, men gjerne knallfarger ved mer pyntede anledninger.

Har nok vært en svoren leppestiftbruker siden jeg var 15-16...

Skrevet

Jeg bruker sjelden lebestift, men bruker lipgloss og/eller lypsyl daglig.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Brukte vel leppestift fra jeg var ca 18 år...? :roll: eller var det bare lipgloss? Det husker jeg egentlig ikke...

Men jeg er helt avhengig av å ha noe på leppene enten det er lipgloss eller leppestift. Min favoritt-leppestift er rimmel sin shine temptation. jeg har prøvd så mange leppestifter som jeg har følt har blitt mislykka, så jeg tror ikke jeg gidder å prøve fler med det første. holder meg til rimmel sin så lenge...

Gjest gjest1
Skrevet

Bruker mest lipgloss til daglig (juicy tubes og glam shine), men det hender jeg bruker lebestift også, gjerne til fest. Liker de glitter-lebestiftene fra Loreal.

Har ennå til gode å se en person i virkeligheten som kler knallrød lebestift..

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg liker lebestift. Må ha lebestift på meg på fest. Bruker det mye ellers også. Jeg bruker lyse lebestifter i rosa nyanser.

Lipgloss har jeg, i motsetning til de fleste her, et mindre komfortalbelt forhold til. synes det ser rart ut med kun lipgloss på meg, finere med lebestift under glossen.

Skrevet

Har brukt leppestift siden jeg var 14. Ser syk ut hvis jeg ikke har noe farge på leppene - helt sant!

Skrevet

Jeg er heller ikke noen leppestift dame :sminkedokke: Føler jeg ser helt rar ut med mye farge på leppene! MEN lipgloss har jeg nesten alltid - favoritten er Juicy Tubes!

Klems Charmina

:babysmokk: 96 dager til termin

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker ikke leppestift. En klatt 8th hour-krem på leppene og jeg er klar til en kveld på byen... ;)

Skrevet

Jeg bruker ikke leppestift, jeg føler meg ikke komfortabel med det, selv om det ser veldig stilig ut på andre. dessuten sminker jeg øynene ganske hardt, og da føler jeg at det blir feil å ha noe på leppene. blir fort oversminket og konkurranse mellom øyne og lepper.

Skrevet

Jeg bruker det kun når jeg pynter meg ekstra, som til fest, eller har lyst til å stelle meg skikkelig. Men som oftest dropper jeg det helt. Selv om jeg sminker øynene.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg eier ikke en eneste lebestift, synes jeg ser teit ut med det på - og syns ikke det er så alt for fint på andre heller ofte...

Men lipgloss har jeg mange av - bruker det ganske mye i tillegg til leppepomade fra Weleda.

Gjest Ethereal
Skrevet

Mitt forhold til leppestift er ganske anstrengt; det kan beskrives som "nei, nå må jeg skjerpe meg; leppestift er så stilig på andre. Jeg må finne en som er fin!" Vel, jeg raser ut, kjøper en fin leppestift (gjerne på tax free), bruker den i to-tre dager, og mister interessen. Dette er en årviss foreteelse. Så mitt forhold er: kjøpe, ha, men ikke bruke.

Lipgloss er litt bedre, men jeg bruker det heller ikke hver dag, selv om lommer og vesker alltid har et utvalg. Eneste unntaket, som jeg faktisk bruker, er leppepomaden med farge fra Clarins.

Gjest Gjesta
Skrevet

Lipgloss er min venn.. og er med overalt.. :) Føler meg mer fresh med gloss kontra leppestift :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...