Gå til innhold

Blir menn sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å dater en mann. Han blir ikke sjalu eller enser ikke når jeg sier jeg skal være med andre kompiser/menner... er det vanlig?

Ville ikke dere menn kjent et lite stikk i magen?

Anonymous poster hash: d4b2e...9d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du at du skal være med andre kompiser/menn, nå ble jeg sjalu! :laugh:

Heh, hva var det du sa til ham da? Veldig lite info her synes jeg.

Skikkelig teit navn på tråden også synes jeg. :)

Skrevet

Det finnes faktisk mennesker som stoler på andre.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Det varierer nok fra person til person..

Skrevet

Ja visst kan dem bli sjalu. Noen mer enn andre selvfølgelig

Har vært borti menn som blir sjalu bare man hilser på en annen mann, mens andre ikke finnes sjalu i det hele tatt. Noen vil ikke vise at dem er sjalu.

Anonymous poster hash: 603c8...153
Skrevet

Ja, de kan bli sjalu! Har sett en som det bokstavelig talt så ut som testosteronet kokte i, og alle musklene knyttet seg da han på avstand så jenta han snakket om prate med en annen fyr.

XD

Men det betyr jo ikke at han liker henne noe bedre etterpå. Sjalusi er en negativ følelse... med for mye sjalusi vil de fleste gå lei.

Skrevet

Ja. Jeg visste ikke hvor sykelig sjalu jeg kunne bli før jeg tok meg i å gjøre helt syke ting. Så det er nok mulig.

Skrevet

Sjalusi er ikke en god egenskap. At en mann ikke er sjalu trenger ikke bety at han ikke er forelsket eller interessert, han er mest sannsynlig bare trygg på seg selv og stoler på deg.

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg var aldri sjalu før, men nå når jeg har opplevd utroskap så hadde jeg nok blitt sjalu..Redd for at det skal skje igjen.

Skrevet

At en mann er sjalu betyr at han er utro som faen. Tro meg.

Anonymous poster hash: 95f99...e11
Skrevet

Exen min var kjempesjalu hele tiden. Han sa at det var så ille at han fikk vondt av det, og at han måtte slutte å følge med på sosiale medier sånn at han ikke tenkte på meg hele tiden :P

Han jeg er med nå er ikke noe sjalu. Han er veldig selvsikker og jeg tror han stoler på meg. Det har bare vært ett tilfelle hvor han har blitt litt sjalu.

Må innrømme at jeg liker det litt når de blir sjalu. Vet at det er en kjip følelse å ha, men det er litt digg å tenke på at noen blir sjalu på grunn av deg :rolleyes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...