melatonin Skrevet 30. januar 2015 #61 Skrevet 30. januar 2015 Går skeldent uten bh, har jeg ikke den på så klår samboeren på de uansett vhor mange ganger jeg sier at jeg hater å bli tatt på der.. Det første jeg hiver av meg når jeg kommer hjem er jeansen og på med joggebukse! 2
Puny Skrevet 1. februar 2015 #62 Skrevet 1. februar 2015 Jeg sminker meg aldri om jeg kun skal være hjemme. Springer fint over til nærbutikken i kosebukse og null sminke BH'en tar jeg av meg så fort jeg kommer inn døren nesten. Er jeg den eneste? Føler alle er så pyntet og full sminket selv om at de kun er hjemme... (facebook bilder og snapchat som gjør at jeg føler det) Jeg liker også å vrenge av meg når jeg kommer hjem, gjerne joggis og 0 sminke, men kan ikke "springe" noe sted uten BH, ouch!
Gjest Emera Skrevet 1. februar 2015 #63 Skrevet 1. februar 2015 Jeg skifter til en sånn en når jeg kommer hjem. Synes det er litt ubehagelig å gå uten noe.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #64 Skrevet 1. februar 2015 Ja, det er deilig å gå uten...synes jeg med A/B-cup i alle fall. Liker også sports-BHer og bandeaus. Herlig å slippe spiler! Anonymous poster hash: cdc83...37f
Jolene Skrevet 1. februar 2015 #65 Skrevet 1. februar 2015 Tar av meg bhn når jeg skal legge meg. Det er ubehagelig å gå uten, dessuten merker jeg den ikke. Sminker meg gjør jeg også til tross for at jeg skal være hjemme, men unntaket er helgene. Da sminker jeg meg dersom vi skal ut, samt har på meg en stoffbh i stedet for en push-up.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #67 Skrevet 1. februar 2015 Ja. Puppene er såpass små at jeg bruker bare BH når jeg skal gå med visse topper om sommeren e.l for å gjemme brystvorter eller sideboob. Anonymous poster hash: 9cb3e...fa1
silkhand Skrevet 1. februar 2015 #68 Skrevet 1. februar 2015 Misunner dere som kan gå uten. Jeg har silikon, og det er direkte ubehagelig å gå uten
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #69 Skrevet 1. februar 2015 Jeg kaster av meg boxeren med en gang jeg kommer inn. Gjemmer den unna slik at eventuelle gjester ikke skal se den. Bruker heller ikke belte på buksa, så det hender den detter utfor Pinligste gang var da noen barn kom på døra og solgte lodd og stirret skrekkslagne på den... Anonymous poster hash: 25363...68d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #70 Skrevet 1. februar 2015 Som regel ikke. Føler meg ikke stelt om jeg ikke har den på. Anonymous poster hash: 05447...2ae
Snorkfrøken_ Skrevet 1. februar 2015 #71 Skrevet 1. februar 2015 Det hender seg, men jeg synes det er enda mer behagelig å gå med en løs sportsBH
Gjest BonBon Skrevet 1. februar 2015 #72 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har begynt å gå uten på hhøyskolen også. Nå går jeg med gensere og har små pupper så det er ikke synelig. BH er djevelens verk.
Gjest Yellowrose Skrevet 2. februar 2015 #73 Skrevet 2. februar 2015 Tar den av når jeg er alene ja. Hadde jeg gått uten bh når jeg fikk besøk av en slektning (foreksempel) så hadde jeg nok følt meg veldig naken og ukomfortabel. Men det er deilig å slippe bruke bh!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #74 Skrevet 2. februar 2015 Jeg tar den ikke av når jeg kommer hjem, men jeg tar den ikke på før jeg skal ut døra eller får besøk (jeg har blitt flink til å smette den på når det ringer på døra). I løpet av kvelden er det ofte jeg merker at jeg har den på, og da tar jeg den av. Det hender ofte at jeg ikke tar på meg bh når jeg skal i butikken. Hvis jeg har på meg jakke vises det ikke så lenge jeg beveger meg rolig. Jeg har til og med dratt på shopping i byen uten bh, men jeg fant ut at det var en dårlig ide, for den er grei å ha når jeg skal prøve klær. Anonymous poster hash: d9729...c0a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #75 Skrevet 2. februar 2015 Akkurat nå sitter jeg usminka i kosebukse uten bh, så nei du er ikke alene Jeg synes det er deilig å slippe å kjenne at det strammer over skuldrene. Liker dog ikke å være i bevegelse uten bh når jeg er ute.Anonymous poster hash: 0a73b...520
Buddhahode Skrevet 2. februar 2015 #76 Skrevet 2. februar 2015 Har ganske store pupper, så føler ubehag uten BH. Hvis jeg ikke orker å ha det på så tar jeg på sports-BH. Sover uten da.
Gjest Vevila Skrevet 2. februar 2015 #77 Skrevet 2. februar 2015 Synes det er fryktelig ubehagelig å gå uten så den er som regel på. Tar den av når jeg sover og dusjer.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #78 Skrevet 2. februar 2015 Går som regel helt naken når jeg er hjemme alene, hehe. Anonymous poster hash: 4f1b9...d69
Gjest Tigress Skrevet 2. februar 2015 #79 Skrevet 2. februar 2015 Eg skiftar mest totalt når eg kjem heim, men BH er noko eg sjeldan tek på meg att. Eg har til gode å finne ein BH som både er behageleg å ha på, OG som gjer noko for brysta mine. På jobb og ute prioriterer eg å ha pent undertøy, men eg er ikkje slik som ikkje kjenner meg vel om eg ikkje er velkledd frå inst til ytst.
Sugerøret Skrevet 2. februar 2015 #80 Skrevet 2. februar 2015 Bh'n er det første som jeg tar av meg når jeg kommer inn døra ja !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå