Gå til innhold

Går du uten BH hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går omtrent aldri med BH hjemme. Har jeg en på meg, er det som regel en sports-BH.

Har også kun på meg myke stoffer, løse plagg og "koseklær" når jeg er hjemme, og går ofte uten bukse. Her skal det være så komfortabelt som mulig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har dusjet for dagen kommer både bryst og bh på.

Skal jeg ingen steder tar jeg verken bh eller bryst på, ganske praktisk.

Anonymous poster hash: 21610...11b

• Liker 2
Skrevet

Jeg sminker meg aldri om jeg kun skal være hjemme. Springer fint over til nærbutikken i kosebukse og null sminke :fnise:

BH'en tar jeg av meg så fort jeg kommer inn døren nesten. Er jeg den eneste? Føler alle er så pyntet og full sminket selv om at de kun er hjemme... (facebook bilder og snapchat som gjør at jeg føler det)

Samme her. Før klarte jeg ikke å gå uten BH fordi jeg hadde så sinnsykt hengepupper, men etter at jeg la på meg en del (p-piller..) ble BHene så trange at de måtte av rett etter at jeg kom inn døren. Og det har fortsatt. Hater BH. Får vi besøk så tar jeg på meg en myk BH uten spiler.

Sminker meg heller ikke når jeg er hjemme og går i daffeklær, men det er noe jeg virkelig kunne tenke meg å endre litt på, for jeg merker at det er lettere å komme seg opp og ut av sofaen de dagene jeg har på sminke, enn de dagene jeg ikke bruker det. Jeg kan fint gå på butikken og sånt uten sminke, men å møte ei venninne byn før en øl er uaktuelt. Jeg ser ut som ei traktorlesbe uten sminke.

Anonymous poster hash: 78b8c...1d8

Skrevet

Jeg har BH'er som sitter som støpt (er så verdt det å gå på gode butikker og kjøpe dyrere bh'er som sitter perfekt!), men når jeg kommer inn døra skal den av med den gang :ler: Hjemme er hjemme, det er en egen intimsone som hovesaklig er min og mannen sin, og synes det er så deilig å kunne daffe rundt i haremsbukse og løs topp og ingen bh. Og mannen sier ikke akkurat nei takk til lett tilgang heller :ler:

Men nå har jeg ikke veldig store pupper; hadde jeg hatt større hatt jeg nok hatt på en myk spilefri BH eller noe.

Anonymous poster hash: 25bca...a0b
Skrevet

Jeg tar ofte av meg hjemme, det er behagelig å slippe. Jeg har veldig store pupper, men etter at jeg har begynt å droppe bh-en hjemme har jeg ikke vondt noe sted.

Jeg har begynt å droppe den av og til når jeg er i butikker eller går tur også.

Skrevet

Bruker treningsBH når jeg er hjemme.

Skrevet

mmm.. deilig tråd :)

Anonymous poster hash: 834aa...71f
  • Liker 1
Skrevet

Går alltid uten BH hjemme, og har bestandig på joggebukse🙊 Behagelig skal der være😂😂

Anonymous poster hash: a1f84...220

Skrevet

Tar av meg bh med en gang jeg kommer inn døra, er en befrielse :) Hjemme så går jeg alltid i t-skjorte og tights, t-skjorten alltid et par nummer for stor, så jeg kan føle meg liten :fnise: Sminke gidder jeg ikke å ta på meg enten jeg er hjemme eller på jobb.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste, for jeg har aldri på meg BH hjemme. :laugh:

Gjest incognita
Skrevet

Går uten hjemme, men kun hvis jeg er helt alene. Deilig!! :danse:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Har ikke på bh hjemme med mindre jeg har besøk.

Skrevet

Ja, BHen går av med en gang jeg kommer hjem. Kan fint gå uten BH på butikken også med en litt løs genser/t-skjorte fordi jeg har så små pupper at man egentlig ikke ser så stor forskjell :P

Har dessuten gradvis gått fra å gå med push-up BH til tynne blonde-bher uten innlegg eller spiler, sykt digg! Tenker som de her

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/rutcircle-540/must-naomi-lace-top-542298-14/

Bruker vanlige BHer hvis jeg har en tettsittende topp på :)

Gjest incognita
Skrevet

Ja, BHen går av med en gang jeg kommer hjem. Kan fint gå uten BH på butikken også med en litt løs genser/t-skjorte fordi jeg har så små pupper at man egentlig ikke ser så stor forskjell :P

Har dessuten gradvis gått fra å gå med push-up BH til tynne blonde-bher uten innlegg eller spiler, sykt digg! Tenker som de her

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/rutcircle-540/must-naomi-lace-top-542298-14/

Bruker vanlige BHer hvis jeg har en tettsittende topp på :)

åguuuuud jeg skulle ønske jeg kunne gå med slike. Det er så fint!

Gjest Eurodice
Skrevet

Når jeg har dusjet for dagen kommer både bryst og bh på.

Skal jeg ingen steder tar jeg verken bh eller bryst på, ganske praktisk.

Anonymous poster hash: 21610...11b

Har du løsbryster?

• Liker 1
Skrevet

Bh'n er kun av om natten og i dusjen... liker ikke å gå uten!

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg sminker meg aldri om jeg kun skal være hjemme. Springer fint over til nærbutikken i kosebukse og null sminke :fnise:

BH'en tar jeg av meg så fort jeg kommer inn døren nesten. Er jeg den eneste? Føler alle er så pyntet og full sminket selv om at de kun er hjemme... (facebook bilder og snapchat som gjør at jeg føler det)

Ja, jeg går uten BH hjemme som oftest og så bruker jeg ikke så ofte sminke heller ute blant folk. For meg betyr det ikke så mye at jeg ikke har på meg sminke :)

Skrevet

Tar BH'en av så fort jeg kommer hjem. En herlig følelse!

Det hender til og med at jeg går i butikken uten BH også, spesielt om vinteren da jeg kan ha store gensere/jakker.

Skrevet

Tar alltid av BH'n når jeg er hjemme! Befrielse:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...