Gjest Pheel Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Hei. Jeg har bestilt sydenferie som jeg snart reiser på. Er ikke mye å lese om sommermoten 2015, så håper noen kan komme med tips til trender som jeg burde kjøpe inn før denne turen, som jeg da også kommer til å bruke til sommeren i Norge. Er interessert i å høre om personlige meninger om hva som er/blir trendy, hva du selv satser på om du har begynt eller planlegger innkjøp til vår/sommer eller sydenferie, og gjerne deling av kommende moter og blogginnlegg fra sydentur sent 2014 eller fra denne mnd., eller moteblogger fra noen som bor i varmere strøk.
A.s Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Hmm, vanskelig, lurer selv! Men mye lyse farger og hvitt hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Hva er galt med klærne fra sommeren 2014?Anonymous poster hash: 51b0c...9ac 2
Gjest Pheel Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Hva er galt med klærne fra sommeren 2014?Anonymous poster hash: 51b0c...9ac Ingen verdens ting, behøver en del nytt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Ingen verdens ting, behøver en del nytt. Hvilke plagg er det du mangler (i så stor grad at du ikke klarer deg ei uke)? Greit å være litt konkret på hva du har behov for, når en skal søke Det du ikke trenger til akkurat denne turen, har du jp hele våren på å se etter.Anonymous poster hash: 51b0c...9ac
Gjest Pheel Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Hvilke plagg er det du mangler (i så stor grad at du ikke klarer deg ei uke)? Greit å være litt konkret på hva du har behov for, når en skal søke Det du ikke trenger til akkurat denne turen, har du jp hele våren på å se etter.Anonymous poster hash: 51b0c...9ac Strandveske, sandaler, bikini, skjørt og topper behøver jeg hvertfall.
Gjest Booker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Her finner du mye fint: https://www.pinterest.com/studdedhearts/style/
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Strandveske, sandaler, bikini, skjørt og topper behøver jeg hvertfall. Alt dette må kjøpes inn til en ukes ferie? Har du virkelig ingen sommerklær fra før?Anonymous poster hash: 51b0c...9ac
Gjest Pheel Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 (endret) Alt dette må kjøpes inn til en ukes ferie? Har du virkelig ingen sommerklær fra før?Anonymous poster hash: 51b0c...9ac Hvorfor bryr du deg så mye om dette egentlig? Og hvem har sagt jeg bare skal feriere i 7 dager? Men siden det er så interessant, så kjøpte jeg til forrige sommer 2 sommerkjoler, 1 shorts, noen topper som forøvrig blir brukt til alle årstider, 1 par sommersko som ikke er sandaler (samt etpar billige sandaler forøvrig som var et bomkjøp), og en bikini som da er innkjøp som jeg kan bruke i år og, ønsker en til bikini og etpar til topper til ferietur. Fra tidligere år har klærne/sko enten blitt for slitt at det har blitt kastet, eller så har jeg gitt det bort fordi jeg rett og slett ikke ønsker å bruke det lenger. Og nei, jeg MÅ ikke ha alt, men det er det jeg ønsker å kjøpe inn før jeg skal på tur. Så da vet du det. Endret 30. januar 2015 av Pheel 4
Gjest Evans Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 (endret) Har du sett igjennom showene fra de store motehusene? Det er lite som du kan plukke rett ut å gå med selvsagt, men du kan få en god pekepinn på både farger, former og mønstre. Etter de store moteukene for våren/sommeren 2015 pleier blader og nettsider å oppsummere og finne plagg som ligner/er inspirert av som du faktisk kan gå med. Håper det var til litt hjelp Edit: legger på noen likerhttp://www.vogue.com/2619361/best-spring-2015-trends-fashion-week/http://www.style.com/trends/fashion/2014/spring-2015-trend-reporthttp://www.harpersbazaar.com/fashion/fashion-week/g4119/spring-2015-top-trends/http://m.huffpost.com/ca/entry/6391904 Endret 30. januar 2015 av Evans
goldenchanel Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Jeg planlegger litt for sommeren og har noen favoritter * pastell farger, spesielt gult og blått! * mønster i spreke farger * sporty sommerkjoler og sommerkjoler i grove blonder * flate sandaler med pynt Jeg drar til London i morgen og skal se om jeg finner noe av tingene over! Legger ved litt inspirasjon
Gjest Lille-pus Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 (endret) Les litt her Jeg har fått en gøyal liten crush på en festelig veske (også jeg som ikke er noen veskefantast) Endret 30. januar 2015 av Lille-pus
Lollipops Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Jeg planlegger litt for sommeren og har noen favoritter * pastell farger, spesielt gult og blått! * mønster i spreke farger * sporty sommerkjoler og sommerkjoler i grove blonder * flate sandaler med pynt Jeg drar til London i morgen og skal se om jeg finner noe av tingene over! Legger ved litt inspirasjon kvinneguiden1.jpgkvinneguiden2.jpgkvinneguiden3.jpgkvinneguiden4.jpgkvinneguiden5.jpg Åh, elsket den siste kollasjen! Vet du hvor tingene er ifra?
Tibbie Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Alt dette må kjøpes inn til en ukes ferie? Har du virkelig ingen sommerklær fra før?Anonymous poster hash: 51b0c...9ac Skjønner at du ikke er en moteløve, men må du hakke på de som er det? 6
magicpie Skrevet 31. januar 2015 #15 Skrevet 31. januar 2015 Jeg planlegger litt for sommeren og har noen favoritter * pastell farger, spesielt gult og blått! * mønster i spreke farger * sporty sommerkjoler og sommerkjoler i grove blonder * flate sandaler med pynt Jeg drar til London i morgen og skal se om jeg finner noe av tingene over! Legger ved litt inspirasjon kvinneguiden1.jpgkvinneguiden2.jpgkvinneguiden3.jpgkvinneguiden4.jpgkvinneguiden5.jpg Hvor er crop topen i #5 fra?
Gjest Pheel Skrevet 31. januar 2015 #16 Skrevet 31. januar 2015 Tusen takk for alle som har delt! Har ikke vært i utlandet annet enn Sverige på 6 år, så føler faktisk jeg fortjener å shoppe til denne turen og. :D Er ikke super fashionista, men når jeg først skal shoppe, synes jeg det er greit at det er litt trendy og. 1
bonsaijenta Skrevet 31. januar 2015 #17 Skrevet 31. januar 2015 Jeg syns gult har begynt å komme tilbake. Det er min favorittfarge! Saffran gul <3 Lykke til med shoppingen
julie90 Skrevet 31. januar 2015 #18 Skrevet 31. januar 2015 Aztec-mønster er smått tilbake Det liker jeg veldig godt! Det er også helhvitt, pasteller, blomster, blonder, løst og ledig. Litt som vanlig egentlig, det meste er jo lov om sommeren 1
A.s Skrevet 31. januar 2015 #19 Skrevet 31. januar 2015 Aztec-mønster er smått tilbake Det liker jeg veldig godt! Det er også helhvitt, pasteller, blomster, blonder, løst og ledig. Litt som vanlig egentlig, det meste er jo lov om sommeren Liker det om aztec er tilbake, og lyse farger og hvitt Synes også " alt " er lov om sommeren!
Gjest Badabing Skrevet 31. januar 2015 #20 Skrevet 31. januar 2015 Synes jeg har sett mye pasteller, etniske mønstre og grafiske mønstre i det siste. Både 70-tallet med hippiestil og 90-tallet med noe grunge. Var mye av sistnevnte i fjor sommer og det ser ut som det fortsetter videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå