Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 Mannen kjøpte 4 topper til meg da han var i utlandet. Problemet er bare at de er gjennomsiktige alle sammen... :o En er en typisk selskaps/fest-topp, den er sort, gjennomsiktig som sagt, med gullmønster og helt smale bånd over skuldrene. 2 andre er også sorte med gullmønster, men disse har bare knyting rundt halsen og rundt ryggen, ellers helt bar rygg. 1 er hvit med edderkoppmønster, halve ryggen er bar, resten er et bånd rundt halsen. Ingen av dem kan benyttes uten noe under, og jeg syns vel at bare BH under gjennomsiktige topper ser noe simpelt ut, eller hva syns dere ? Jeg hadde tenkt å se om jeg fant en tynn trang topp til å ha under, men i og med at disse toppene både er gjennomsiktige og har bar rygg/skuldre, så nytter det jo ikke med en vanlig topp heller... Noen tips ? Er synd å ikke få brukt de også...
Alterna Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 På Victorias secret (eller var det Fredericks of Hollywood) sine sider så har de en BH som bare er foran, ikke bak på ryggen og uten stropper oppå skuldrene. Den er "Self-adhesive" (fester seg til kroppen) og blir helt usynlig under topper. Finnes i svart og natur.
Catzy Skrevet 7. august 2004 #3 Skrevet 7. august 2004 BH under slike topper er helt greit, det er nesten litt værre uten... Men du kan kanskje få tak i et torselet, som er litt korsettaktig BH. Da føler du deg kanskje litt mer "påkledd" enn med bare BH. Bare sørg for at du ikke bruker noe som synes på ryggen over toppen, det ser utrolig tacky og simpelt ut. Ellers får du bare lage middag hjemme til mannen, og stille uten bh under. Catzy
Gjest Lea Skrevet 7. august 2004 #4 Skrevet 7. august 2004 Jeg har noen sånne topper og bruker en tynn singlet i et sånt silke-aktig stoff under. Den skjuler BH-en, men blir nesten usynlig inni toppene.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #5 Skrevet 7. august 2004 Takk for tips, men jeg hadde håpet jeg slapp å bestille fra utlandet.. Ok, BH kan til nød gå på den ene som faktisk har rygg... På de andre med bare knyting i ryggen, så vil jo hele bh'en syns under toppen og det vil se helt snodig ut.. Det eneste jeg kan forestille meg kan funke å ha inni de uten rygg, må være en slags bikinitopp da.... Med knyting rundt halsen og ryggen...
jamie Skrevet 8. august 2004 #6 Skrevet 8. august 2004 Det finnes jo bh`er som har stropper du kan flytte på. Slik at du får halterneck-bh, så du kan bruke den under topper med knyting i nakken.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #7 Skrevet 8. august 2004 Jeg prøvde en sort bikini under toppene og det fungerer ganske greit. En av toppene er såpass gjennomsiktig at trekantbikinien vises under, men det får bare gå...
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #9 Skrevet 8. august 2004 Hvorfor ikke bare droppe bh?... Å gå uten BH og vise fram puppene mine til alle som gidder å se ? Tror ikke det du...
Gjest Virvel Skrevet 8. august 2004 #10 Skrevet 8. august 2004 Det finnes jo bh`er som har stropper du kan flytte på. Slik at du får halterneck-bh, så du kan bruke den under topper med knyting i nakken. Jepp. Jeg har et par sånne, de er geniale. Halternecktopper med vanlig bh under ser grusomt ut...
jordbær Skrevet 9. august 2004 #12 Skrevet 9. august 2004 Jeg har sett sånne BH-er som ikke er på baksiden, på Lindex. Bred plaststripe på baksiden som er gjennomsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå