Gå til innhold

Sånn vil jeg bo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke ha allergier eller fobier for noe skal du bo der:P

Anonymous poster hash: d6b1e...4f6
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Samme her, men det nye innen boliger blir mer slik:

-Ikke så urbant at by-mennesker kan få et sosialt og yrende byliv.
-Heller ikke noe for de som ønsker en romslig privat enebolig med egen hage, uten støy fra leiligheten over.

Dvs helt på trynet... Ser pent ut på bilder, kommer til å se shabby ut i virkeligheten.
Dårlig plass for barnefamilier, og ikke noe for single enslige.

http://www.fornebulandet.no/Global/Boligomraadene/Stor%C3%B8ya/Lomvi%20tun%202/Fasader.jpg

Gi oss enten vakre høye blokker med plass til mange mennesker.
Eller boliger med egen hage og space for dem som ønsker det.

Endret av Noope
Skrevet

Hva skjer med røttene på de trærne som vokser seg større? Vokser den inn i betongen?

Jeg liker meg best på første etasjen jeg. Og vil heller ikke ha noen boende over meg.

Anonymous poster hash: 340ea...cdc

• Liker 1
Skrevet

Tenkte også at det må være viktig å velge ikke-invaderende planter, som er småvokste. Men med tiden vil uansett ugresset komme vel...mye jobb her, men de som ikke liker å pusle med hage flytter vel ikke inn i en slik blokk.

• Liker 1
Skrevet

Kul blokk, elsker funkis stilen! Men med min personlighet og temperament så må jeg styre unna å bo i en blokk med over 400mennesker.. Blir heller funkishus på meg da.

Skrevet

Kul blokk, elsker funkis stilen! Men med min personlighet og temperament så må jeg styre unna å bo i en blokk med over 400mennesker.. Blir heller funkishus på meg da.

Noe sånn da eller?:)

GriegLouEide02.JPG

Anonymous poster hash: 91cd4...cd6

Skrevet

Noe sånn da eller? :)

GriegLouEide02.JPG

Anonymous poster hash: 91cd4...cd6

Ja litt ala den, ville hatt mørkee farge, er litt forelska i huset lucca fra boligpartner. Har tegnet eget drømmehus som er litt vanskelig å vise her.. Hva skulle vi gjort uten drømmer? :fnise: :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg hadde elsket å bo i noe sånt!

Likte å bo i leilighet, men savnet kontakten med det grønne.

Hadde stått først i køen om noen hadde bygget noe som ligner det i HI her i Oslo!

Endret av Selfie
Skrevet

Nei takk! Vil ikke ha skauen inn på verandaen min. Der vil jeg ha selvvalgte, lettstelte planter, gjerne urter, grønnsaker og andre nyttevekster. Også vil jeg ha mest mulig sol, og mest mulig gulvplass slik at jeg kan ligge å sole meg der.

Anonymous poster hash: 4045b...de9
Skrevet

Hva skjer med røttene på de trærne som vokser seg større? Vokser den inn i betongen?

Jeg liker meg best på første etasjen jeg. Og vil heller ikke ha noen boende over meg.

Anonymous poster hash: 340ea...cdc

Plantene er i plantekasser, så det begrenser rotveksten.

Anonymous poster hash: 2c37d...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...