Gjest Badabing Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har den øyenskyggepaletten til Urban Decay som heter Naked Basics. Nr 3 i denne (den som heter W.O.S) bruker jeg som base, og den har derfor blitt brukt opp mye raskere enn de andre. Har brukt nr 156 fra Make Up For Ever, men nå er denne også tom snart. Er det noen som er flinke på farger og vet om en alternativ øyenskygge som ligner på denne fargen? Må ikke være testet på dyr.
Gjest Badabing Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Nr 3 fra venstre: http://www.pinterest.com/pin/234820568044179289/
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 https://www.google.com/search?q=urban+decay+walk+of+shame+dupe&biw=1366&bih=615&source=lnms&sa=X&ei=1urMVL3MOcblaq34gpgP&ved=0CAcQ_AUoAA&dpr=1 Anonymous poster hash: fad5a...bc5
Cathrine88 Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Inglot 330. Den ser en anelse mer ferskenfarget ut når jeg holder dem ved siden av hverandre, men er helt lik på huden. I hvert fall på min hud.
Gjest Badabing Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 https://www.google.com/search?q=urban+decay+walk+of+shame+dupe&biw=1366&bih=615&source=lnms&sa=X&ei=1urMVL3MOcblaq34gpgP&ved=0CAcQ_AUoAA&dpr=1 Anonymous poster hash: fad5a...bc5 Takk, men jeg har prøvd å søke litt, men har fått opp merker som ikke er så lette å få tak i her i Norge. Inglot 330. Den ser en anelse mer ferskenfarget ut når jeg holder dem ved siden av hverandre, men er helt lik på huden. I hvert fall på min hud. Takk! Hvor kjøper du den? Har ikke hørt om det merket før.
ilc Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Takk, men jeg har prøvd å søke litt, men har fått opp merker som ikke er så lette å få tak i her i Norge. Takk! Hvor kjøper du den? Har ikke hørt om det merket før. Inglot er polsk, men har nå butikk i Oslo og Kristansand, og nettbutikk på Inglot.no Veldig godt utvalg i mye gode produkter, og til fine priser! Jeg liker øyenskyggene og blushene spesielt godt, og også en del av leppestiftene, samt den ene foundationen jeg har prøvd. Generelt godt fornøyd, egentlig
Gjest Badabing Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Inglot er polsk, men har nå butikk i Oslo og Kristansand, og nettbutikk på Inglot.no Veldig godt utvalg i mye gode produkter, og til fine priser! Jeg liker øyenskyggene og blushene spesielt godt, og også en del av leppestiftene, samt den ene foundationen jeg har prøvd. Generelt godt fornøyd, egentlig Takk for tips! Var litt vanskelig å finne noe om etiske retningslinjer og dyretesting, men da skal jeg sjekke det ut! 1
Cathrine88 Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Dette sto på nettsidene deres tidligere: "Inglot do no harm to animals and do no animal testing for reasons of good conscience. Additionally we insist that our suppliers do not test raw materials on animals on our behalf. We conduct our own, independent tests to assure that our products and ingredients are safe and worthy of your trust.", men nå fant jeg bare noe om at 95% av produktene er produsert i EU, så dette må sjekkes nærmere.
Gjest Ludodama Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Inglot er polsk, men har nå butikk i Oslo og Kristansand, og nettbutikk på Inglot.no Veldig godt utvalg i mye gode produkter, og til fine priser! Jeg liker øyenskyggene og blushene spesielt godt, og også en del av leppestiftene, samt den ene foundationen jeg har prøvd. Generelt godt fornøyd, egentlig Du er fornøyd altså? Jeg gikk forbi når de åpnet i Bogstadveien og tenkte "sminkehimmelen" - men etter jeg kjøpte noen produkter og prøvde hjemme ble det litt sånn "meh" både på kvalitet, fargetoner og fargeutvalg. Det ser jo ut som fargeutvalget er amazing, men alle blir iallefall akkurat det jeg ikke leter etter. Neglelakkene er jeg heller ikke fornøyd med, synes Deborah Lippman sine er definitivt bedre.
ilc Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Du er fornøyd altså? Jeg gikk forbi når de åpnet i Bogstadveien og tenkte "sminkehimmelen" - men etter jeg kjøpte noen produkter og prøvde hjemme ble det litt sånn "meh" både på kvalitet, fargetoner og fargeutvalg. Det ser jo ut som fargeutvalget er amazing, men alle blir iallefall akkurat det jeg ikke leter etter. Neglelakkene er jeg heller ikke fornøyd med, synes Deborah Lippman sine er definitivt bedre. Jeg er generelt veldig fornøyd, ja. Jeg foretrekker MAC-skyggene mine, men jeg har mange Inglotpaletter og er veldig glad for at de har et godt fargeutvalg til fine priser - og selv om de er ganske dårlig presset (særlig i motsetning til hardt pressede MAC-skygger, hver gang jeg bytter mellom MAC og Inglot må jeg venne meg til det "nye" av dem) synes jeg ikke de er noe problem å jobbe med bare jeg er bevisst på det. Sånn til hverdags går det mest i MAC fordi jeg har alt jeg trenger i én palett, men jeg liker å ha flere muligheter i Inglot - og jeg synes særlig at de er gode på knallfarger. Jeg har blant annet en palett med matte, knæsje farger fra Inglot, og flere av dem tror jeg ikke at MAC eller andre dyrere merker har noe alternativ til. Endret 2. februar 2015 av ilc
Gjest Ludodama Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er generelt veldig fornøyd, ja. Jeg foretrekker MAC-skyggene mine, men jeg har mange Inglotpaletter og er veldig glad for at de har et godt fargeutvalg til fine priser - og selv om de er ganske dårlig presset (særlig i motsetning til hardt pressede MAC-skygger, hver gang jeg bytter mellom MAC og Inglot må jeg venne meg til det "nye" av dem) synes jeg ikke de er noe problem å jobbe med bare jeg er bevisst på det. Sånn til hverdags går det mest i MAC fordi jeg har alt jeg trenger i én palett, men jeg liker å ha flere muligheter i Inglot - og jeg synes særlig at de er gode på knallfarger. Jeg har blant annet en palett med matte, knæsje farger fra Inglot, og flere av dem tror jeg ikke at MAC eller andre dyrere merker har noe alternativ til. Det er nok riktig ja, jeg går stort sett etter Nude/bbonsefarger, men Inglot har et innmari stort fargespekter for de som liker litt knæsj 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå