Gå til innhold

Hvordan kombinere Grønn te + Grønn kaffe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har mottatt Grønn te - og Grønn kaffe-kapsler fra Iherb. Men lurer på hvordan jeg bør kombinere disse sammen daglig. Jeg har hørt at man oppnår best effekt for god naturlig vektnedgang ved å kombinere disse.

Er det noen som har erfaring, eller kunnskap om dette, og kan komme med tips? :)

Jeg vet at grønn kaffe skal taes 20 min før måltid 2-3 ganger daglig. Men vet ikke om grønn te kan taes når jeg selv ønsker, eller rett etter å ha svelget grønn kaffe-kapsel.

Takker på forhånd! :)

Anonymous poster hash: df80e...1fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er blitt lurt. Det er ikke vitenskapelig bevist at hverken grønn te eller grønn kaffe i kapselform gir vektnedgang.

Anonymous poster hash: 7b62b...aaf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vel! :P Jeg har lest masse vitenskapelige kilder samt at folk selv har omtalt vektnedgang.
Ditt motargument er det svakeste jeg har lest hittil. Jøss og så liten skriftstørrelse du har valg da gitt! Tydeligvis fordi du vet det du sier ikke er sant.

Og nei,- jeg er ikke blitt lurt. Jeg hadde blitt lurt hvis jeg hadde kjøpt fra sånne random kampanjenettsider som likner POP-ups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vel! :P Jeg har lest masse vitenskapelige kilder samt at folk selv har omtalt vektnedgang.

Ditt motargument er det svakeste jeg har lest hittil. Jøss og så liten skriftstørrelse du har valg da gitt! Tydeligvis fordi du vet det du sier ikke er sant.

Og nei,- jeg er ikke blitt lurt. Jeg hadde blitt lurt hvis jeg hadde kjøpt fra sånne random kampanjenettsider som likner POP-ups.

Kilde?

Anonymous poster hash: 6d7fd...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kapslene har ingen innvirkning på vektnedgang. Vektnedgang får du kun ved å innta færre kalorier enn du forbruker.

Mitt tips: Kast dem i søpla. Du har blitt lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste måten de kan hjelpe med vekta er om du drikker dem istedet for noe annet kaloririkt. Altså reduserer annet inntak til fordel for te/kaffe.

Anonymous poster hash: f8caf...42b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svake vitenskapelige bevis med liten, nærmest ubetydelig vektnedgang. I den store sammenhengen helt ubetydelig. Det er endringer av kostholdet som må til. Ikke innføring av flere kosttilskudd. Om man absolutt skulle brukt kosttilskudd er vel kanskje glucomannan det beste alternativet. Sammen med et bedret kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...