Gjest Silje1 Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Damper man bare huden og drar denne komedonskjen over, så popper hudormene ut?
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Damper man bare huden og drar denne komedonskjen over, så popper hudormene ut? Du trykker komedonskjeen ned slik at hudormen kommer ut, og så drar du skjeen bort. Det finnes et par heftige videoer av dette på YouTube ved å søke på "Black and White Head Removal" ... men de er skikkelig ekle, så du er advart
Gjest Silje1 Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Du trykker komedonskjeen ned slik at hudormen kommer ut, og så drar du skjeen bort. Det finnes et par heftige videoer av dette på YouTube ved å søke på "Black and White Head Removal" ... men de er skikkelig ekle, så du er advart Ja har sett de! Men, er skal ikke denne "skjen" varmes eller noe? Synes det er rart at den metaltingen bare drar de ut
Kira-delta Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Ja har sett de! Men, er skal ikke denne "skjen" varmes eller noe? Synes det er rart at den metaltingen bare drar de ut Den skaper jo et trykk rundt komedonen som gjør at den tyter ut, på samme måte som om man klemmer den ut. Bare at skjeen er mer skånsom enn neglene dine.
Gjest Silje1 Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Den skaper jo et trykk rundt komedonen som gjør at den tyter ut, på samme måte som om man klemmer den ut. Bare at skjeen er mer skånsom enn neglene dine. Hmm, må kanskje prøves Har du prøvd? Er den mer skånsomt mot arr?
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Hmm, må kanskje prøves Har du prøvd? Er den mer skånsomt mot arr? Jeg prøvde en slik komedonskje i min ungdom, men det hjalp ikke så mye som jeg trodde. Dog, det kan også muligens forklares med at jeg ikke hadde den ringeste peiling på hva jeg faktisk holdt på med. Hvis du er plaget av uren hud og komedoner/hudormer, så tror jeg det beste er at du går til en godkjent hudterapeut. Ja, det koster penger, men det er verdt det. Man kan jo betrakte det som en investering i sin egen hud, noe som vil merkes etterhvert som man blir eldre. Og du trenger ikke gå hver måned, selv om det i begynnelsen sikkert vil være tilrådelig. Min hudterapeut fortalte meg en gang at det viktigste man kan gjøre selv for huden er å holde den ren, altså rense den godt om kvelden før sengetid, samt alltid bruke solfaktor på dagtid. Om man brukte skamdyre produkter eller ikke, hadde i første omgang ikke så mye å si. Hovedsaklig holder det lenge med milde renseprodukter, eventuelt en toner, en god fuktighetskrem, samt en mild skrubb et par ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå