AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Fikk nylig brev om at jeg hadde nådd en del av kredittgrensen min fra teleoperatøren min. Hva i alle dager betyr dette? Og hvordan forhindre at jeg overskrider den? Har betalt alle regningene, var bare en to uker for sen med den ene som nå er betalt. Hva går dette ut på? Sto ikke forklart i brevet.. Anonymous poster hash: ed59b...8db
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Det er vel ingen her som vet hva den er heller. Ring teleoperatøren din, så får du nok bedre svar.Anonymous poster hash: 5c251...0d3 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Det er vel ingen her som vet hva den er heller. Ring teleoperatøren din, så får du nok bedre svar.Anonymous poster hash: 5c251...0d3 Har ikke spurt hva den er! Jeez, les før du svarer Anonymous poster hash: ed59b...8db
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 ??Anonymous poster hash: 6cf86...dc7 1
Fjompen Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Fikk nylig brev om at jeg hadde nådd en del av kredittgrensen min fra teleoperatøren min. Hva i alle dager betyr dette? Og hvordan forhindre at jeg overskrider den? Har betalt alle regningene, var bare en to uker for sen med den ene som nå er betalt. Hva går dette ut på? Sto ikke forklart i brevet..Anonymous poster hash: ed59b...8db Du har som kunde en forhåndsbestemt kredittgrense, satt ut i fra parametere som er helt umulig å anslå. Denne kredittgrensen er normalt ikke spesielt aktuell å forholde seg til siden den "resettes" hver gang du betaler regningen din. Det er ganske enkelt en forhåndsbestemt beløpsgrense på hvor mange penger du får lov til å skylde teleoperatøren. Når du da er forsinket med en regning, så får du en halv måneds forbruk oppå forrige måned. Du løser dette ved å betale regningene i tide,
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Hos oss fikk man ikke abonnement om man hadde lavere score enn 50 hos Experian. De som lå rett over 50 fikk en kredittgrense på 5000. Ja, for hvert minutt man ringer med et abonnement som ikke er forhåndsbetalt er jo på kreditt. Da kunne vi f.eks varsle når de hadde brukt 50% eller 80% av sin kredittgrense. Noen leverandører krevde tidligere at man betalte inn et forskudd på kommende regning dersom man overskred kredittgrensen sin.Anonymous poster hash: 0eb51...529
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Har ikke spurt hva den er! Jeez, les før du svarer Anonymous poster hash: ed59b...8db Så "hva går dette ut på" er ikke ett spørsmål? Anonymous poster hash: 5c251...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå