Gå til innhold

"Joggebukse" med glitter i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette høres veldig stygt ut, men jeg så ei jente på skolen her om dagen som hadde på seg en slags joggebukse med glittertråder i. Og den var så fin! Det var ikke en sånn saggy og shabby joggebukse, men en som satt veldig pent og figurnært, og kanskje var noe løsere oppi midjen. Og så var det glittertråder i den. Mener å huske at den var lysegrå, og så hadde den noen slags nude glittertråder i seg.

Er på jakt etter litt avslapningsklær som også er pene, så lurer på om noen har sett noe lignende?

Anonymous poster hash: 0873e...261
Skrevet

Tror nelly har/hadde en slik.

Anonymous poster hash: 02e96...a63

Skrevet

Lindex har også hatt noe lignende.

Skrevet

Bik Bok har lignende på salg :)

Skrevet

Nelly hadde en som hørtes akkurat slik ut for noen dager siden, har den sikkert ennå ;)

Anonymous poster hash: 44a93...386

Skrevet

Mulig jeg er blind, men jeg finner verken noe på Nelly, Lindex eller BikBok sine sider?

TS

Anonymous poster hash: b3163...4b0
Skrevet

Er den grå m/glittertråder og svart linning øverst? Vet only har hatt

Skrevet

Only/vero moda (blander sammen de butikkene). Jeg kjøpte en der for lenge siden, men så de hadde lignende for et par uker siden!

Skrevet

Gina hadde noe sånt i svart og sølv.

Anonymous poster hash: ebc32...316

Skrevet

Kjøpte nylig en på byoung, knallfin og herlig på, men ganske dyr(400kr). Sisters Point har også disse buksene, så søk opp butikker som fører det. Som flere sier skal Nelly ha det.

Skrevet

Hmm...så den på Nelly da jeg bestilte noen klær lørdag, men fant den ikke nå nei (kjapt søk)..men på bildet ser du kanskje ikke så lett at den har sølv/er shiny, så gå inn på alle grå just in case ;) Var ikke så dyr. Evt. send de en mail og spør om de tar inn igjen?

Anonymous poster hash: 44a93...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...