AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har sensitiv hud, og sliter med å finne en god selvbruner... Ettersom huden er konstant småtørr og blek på vinterstid, vurderer jeg å teste fuktighetskrem med gradvis selvbruningseffekt, men vet ikke hvor jeg bør starte... har ikke råd til å kjøpe flere. Noen som har tips til god, mild selvbruner for ansiktet? Eller fuktighetskrem med gradvis selvbruning?Anonymous poster hash: 40ff9...f8a
challenger Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 St.Tropez sin ansiktskrem er kjempegod. Det er denne: http://www.vita.no/kropp/selvbruning/st-tropez-everyday-face-dark Gir en kjempefin farge uten å bli oransje.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Men fungerer den på sensitiv hud/er den mild? Jeg har blir irritert og tørr av en del andre typer... Anonymous poster hash: 40ff9...f8a
Heiheisann Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Faux Tan for ansiktet fra bareMinerals fungerer kjempe bra for meg og den varer ganske lenge også.
Tank_Girl Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Beste jeg har prøvd er Jergens natural glow Gir en veldig fin og gradvis brunfarge+ fungerer som fuktighetskrem og solkrem. tror ikke du får kjøpt den i Norge da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå