Gå til innhold

Våte vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen erfarene mammaer her som har gode råd til meg?

4 åringen min "bada" i en vanndam her om dagen i bhg, så skoene var kjempe tunge og kliss gjennomvåte. I tilegg lukter de kattepiss eller noe...

Nå har skoene stått 2 døgn på varmekablene på badet, med papir oppi deler av tiden, og de er fortsatt våte!

Noen tips til hvordan jeg kan få dem tørr igjen, og bli kvitt lukta?

Eller må jeg bite i det sure epleet og kjøpe nye vintersko etter bare 2 mnd bruk?

Anonymous poster hash: 4f044...93f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen erfarene mammaer her som har gode råd til meg?

4 åringen min "bada" i en vanndam her om dagen i bhg, så skoene var kjempe tunge og kliss gjennomvåte. I tilegg lukter de kattepiss eller noe...

Nå har skoene stått 2 døgn på varmekablene på badet, med papir oppi deler av tiden, og de er fortsatt våte!

Noen tips til hvordan jeg kan få dem tørr igjen, og bli kvitt lukta?

Eller må jeg bite i det sure epleet og kjøpe nye vintersko etter bare 2 mnd bruk?

va slags vintersko er dette? Min 3 åring bader støtt og stadig i vanndammer osv, aldri vært i nærheten av å bli gjennomvåte. Og blir de noe våte så tørker de fort igjen.

Anonymous poster hash: 05b6d...8f1

• Liker 1
Skrevet

Kjøp en skotørker. En av de beste investeringene jeg har gjort.

Anonymous poster hash: 8d77b...ad0
  • Liker 1
Skrevet

Kjøp en skotørker. En av de beste investeringene jeg har gjort. Anonymous poster hash: 8d77b...ad0

Enig, skotørker er gullfint. Koster lite og er uunnværlig

Anonymous poster hash: 4bdab...1cb

Skrevet

Den det ekle lukten har jeg også kjent i støvler ol. Det lukter surt liksom.. Tror det er fordi de får søle osv som tørker og blir vått igjen mange ganger i skoene blandet med tåfis hehe.

Jeg kjøpte en sånn varmesirkulerende sak (husker ikke hva den heter) på sportsbutikk som tørker sko og fjerner vond lukt. Veldig fornøyd med den :)

Anonymous poster hash: 49800...5f2

Skrevet

Den det ekle lukten har jeg også kjent i støvler ol. Det lukter surt liksom.. Tror det er fordi de får søle osv som tørker og blir vått igjen mange ganger i skoene blandet med tåfis hehe.

Jeg kjøpte en sånn varmesirkulerende sak (husker ikke hva den heter) på sportsbutikk som tørker sko og fjerner vond lukt. Veldig fornøyd med den :)

Anonymous poster hash: 49800...5f2

sikkert noe katter som har pissa i søledammene, deilig.

Anonymous poster hash: 05b6d...8f1

Skrevet

Dine egne sko vil også lukte kattetiss hvis de bli våte, det er svetten og varmen som gjør det.

Men skotørker er genialt, evt kan du også ha dem i tørketrommelen. Vi har alltid flere par vinterstøveler, men aldri opplevd at de blir klissvåte, selv m bading.

Anonymous poster hash: 130fe...2f0

Skrevet

Har ikke opplevd det jeg heller, og lillegutt legger nesten på svøm i sølepyttene. Jeg hadde slengt de i tørketrommelen på lav varme. Det pleier å tørke det meste her i huset. :)

Skrevet

Takk for svar.

De har blitt våte før, men ikke såå ille!

Her har det nok rent flere lite vann over kanten på skoene...

Kjente på dem nå, og de er fortsatt våte.

Men da skal jeg prøve tørketrommelen for å tørke dem i hverfall:)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...