Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #1 Skrevet 7. august 2004 For et par uker tilbake så fikk jeg støpt på negler. Det var noe jeg aldri har gjort før, men jeg var på utenlandstur og bestemte meg for å gjøre det. Jeg fikk "franske negler", hun støpte på det hvite på tuppen og brukte et slags lim for å få det hele til å se ut som en negl. Til slutt brukte hun blank neglelakk over. Den siste uken har det begynt å slå sprekker i limet og det har dannet seg små luftbobler under det. Ser derimot ikke like pent ut lenger. Men alle negler sitter på og jeg vil gjerne ha dem en stund til. Derfor har jeg et par spørsmål.. -Hvor lenge er det normalt at de sitter på? -Hvordan skal jeg stelle dem best mulig? -Kan noen anbefale en blank neglelakk som ikke lager luftbobler til en ok pris? -Er det mulig å få kjøpt dette "limet" for å fylle igjen der det ikke er like pent lenger? Takk for svar.
Alterna Skrevet 7. august 2004 #2 Skrevet 7. august 2004 Etter et par uker med kunstnegler så er nok det der helt vanlig. Fordi neglene vokser. Ta en tur til en negldesigner og få rebalansering som det heter. (Pusser de, og fyller på, så de ser ut som nye igjen)
Gjest lilletroll Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Da må du file en del ned OPPÅ det som ligger oppå neglen din. På Parfymelle har de sånn du kan fylle på med. Ha hendene MINST MULIG i vann, og bruk solar oil hver dag. Masse du selv kan gjøre for å forlenge de fine neglene dine. Mine har sittet på i EVIGHETER nå.....(og jeg satte dem på selv....) men jeg er veldig nøye med å stelle de, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå