Gå til innhold

Nettdating:Treffes eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man kommer i snakk med menn på datingsider kommer ofte temaet om man skal treffes irl opp.Ihvertfall om man bor i samme by.

Treffer dere alle dere har pratet med på datingsider?

Anonymous poster hash: b3968...c54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man kalle det å date om en ikke treffes? Jeg mener; Nei.

Jeg ville ikke ha sagt at det var mulig å holde på sammen heller om en aldri møtes.

Skrevet

Jeg er nå ikke så dreven, så jeg vet ikke om ejg bør svare..

Men jeg tenker at jeg treffer de jeg føler jeg har litt kjemi med, også finner man jo fort ut om det stemmer.

Skrevet

Jeg traff noen jeg snakket med på nettet, om de virket interessante. Så finner man fort ut om det er slik i det virkelige livet også ;) den ene er min samboer nå :)

Anonymous poster hash: 667e9...603

Skrevet (endret)

Jeg synes det er lettere å treffe de tidlig, gjerne på byen eller pub(for øl). Da blir det ikke så kleint, hvis man har snakket sammen i ukesvis/månedsvis online og tilslutt møtes og det ikke er noe kjemi eller du synes han er frasøtende da blir det kleint da.

Når man ikke har snakket så mye sammen så har man mer å snakke om irl, lettere å holde noe igang, og det er ikke press om at møtet må vare lenge.

Jeg treffer ikke alle på date sider, bare de jeg tror det kan bli noe med.

Endret av majagirl
Skrevet

Hvis man skulle treffe alle man pratet med på slike sider så ville man få det travelt :) Jeg snakket ihvert fall med mange som jeg syntes virket hyggelige, men som jeg etter hvert ikke følte for å møte etter hvert som vi skrev. Jeg er ikke fan av å møtes så raskt. Det er mindre tidkrevende for meg å bli litt kjent i forkant enn ved å måtte forberede et møte. Har et par venninner som ikke gidder å skrive så mye, men heller møter med en gang.

Skrevet

Hvis man skulle treffe alle man pratet med på slike sider så ville man få det travelt :) Jeg snakket ihvert fall med mange som jeg syntes virket hyggelige, men som jeg etter hvert ikke følte for å møte etter hvert som vi skrev. Jeg er ikke fan av å møtes så raskt. Det er mindre tidkrevende for meg å bli litt kjent i forkant enn ved å måtte forberede et møte. Har et par venninner som ikke gidder å skrive så mye, men heller møter med en gang.

Hva forbereder du til møte med en fyr? Egen powerpoint presentasjon?

Anonymous poster hash: 813a4...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...