AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Hei! Traff en mann for to uker siden. Vi traff hverandre 4 ganger på en uke og vi fikk god kontakt. Etter sist gang (Forrige uke) bestemte jeg med for å ikke ta noe kontakt, bare for å se om han virkelig var interessert. Jeg hadde vist han mye face 2 face, men jeg vil jo også se om han vil holde kontakten når dagene går.. Det tok 5 dager før jeg hørte fra han igjen. Han spurte hvordan det gikk og hvilke planer jeg hadde framover, han skulle reise osv. Så når jeg spurte han så svarte han: tenker du å finne på noe fredag? Så jeg føler vel egentlig at han snudde spørsmål om slik at det var JEG som spurte. Uansett, jeg føler vel egentlig ikke at han er så veldig gira. Hva om han kun er ute etter sex? Vet ikke om jeg vil treffe han igjen før jeg vet hva han vil. Kan jeg sende han en mld for å si at jeg føler han ikke er så gira. Sendte sms til han igår for å spørre hvilken film vi skulle se på kino, men han har ikke svart. Jeg gidder heller ikke å sitte å vente, når jeg kan lage planer med andre venner.... Håper på noen gode råd!! Anonymous poster hash: da152...884
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Er helt rådvill jeg.. Anonymous poster hash: da152...884
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Hvis du føler at han rett og slett ikke er så gira eller interessert, så er det gjerne riktig. Og da er det bare å move on, og finne noen som er gira på deg. Man merker om en mann er virkelig interessert eller ikke. Jeg forstår ikke kvinner som går rundt og lurer på om han er eller ikke er interessert. Du merker det, og er han ikke interessert, så er det ikke noe poeng i å tvinge frem noe, for da vil du aldri få en mann som er genuint interessert i deg. Anonymous poster hash: 03c50...ac6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Hvis du føler at han rett og slett ikke er så gira eller interessert, så er det gjerne riktig. Og da er det bare å move on, og finne noen som er gira på deg. Man merker om en mann er virkelig interessert eller ikke. Jeg forstår ikke kvinner som går rundt og lurer på om han er eller ikke er interessert. Du merker det, og er han ikke interessert, så er det ikke noe poeng i å tvinge frem noe, for da vil du aldri få en mann som er genuint interessert i deg.Anonymous poster hash: 03c50...ac6 Men saken er at jeg vet ikke om han er eller ikke! Hadde jeg vært interessert i noen hadde jeg jo holdt jevnlig kontakt.. Men vet jo ikke hvordan han tenker Anonymous poster hash: 66a90...278
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Ta det opp med han? Eller gå videre. Hovedgreia ikveld er jo at vi har planlagt Å dra på kino, men han har enda ikke svart på meldingen min fra igår angående dagen idag. Jeg vil jo ikke sitte å vente!! Da planlegger jeg andre ting. Bør jeg gjerne skrive det til han? Og at jeg får følelsen av at han ikke er så gira?! En som er interessert i å bli kjent med noen hadde vel tatt kontakt jevnlig?!Anonymous poster hash: 66a90...278
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 regner ikke med det blir noe kino, si den jeg ikke hørte noe mer fra deg? Anonymous poster hash: d29f3...e56
Gjest Veritaserum Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Sliter med en slik fyr, en fyr som aldri tar initiativ. Alltid jeg som sendte melding først, spurte om vi skulle finne på noe osv. Stoppet å sende han melding for å se hvor lang tid han brukte, tok han to dager før han sende meg melding :D Ble glad for den, hadde sett for meg ei uke minst Ikke noe råd her, for jeg sliter med det samme. Treg til å svare på meldinger er han også. Så ofte jeg venter i to døgn for å få svar på om vi skal gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 regner ikke med det blir noe kino, si den jeg ikke hørte noe mer fra deg? Anonymous poster hash: d29f3...e56 Ja, må være noe slik.. Kan jeg skrive at: Føler du ikke er så gira på å finne på noe, så jeg blir hjemme ikveld. Jeg har egentlig ikke så lyst til å treffe han.. Jeg vil ha en som virkelig er interessert <3Anonymous poster hash: 66a90...278 1
pompdelux Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Jeg personlig hadde droppået føler du ikke er så gira.. men det er fordi jeg syntes det er en klein setning i utgangspunktet. Bedre bare være kort og konsist da vel og ikke blande inn så mye følelser; det er jo tross alt en mann 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Jeg personlig hadde droppået føler du ikke er så gira.. men det er fordi jeg syntes det er en klein setning i utgangspunktet. Bedre bare være kort og konsist da vel og ikke blande inn så mye følelser; det er jo tross alt en mann Jeg liker han utrolig godt. Jeg føler bare at jeg ødelegger for meg selv ved å treffe han igjen. Er redd for å bli såret. Jo mer man er med en person jo mer glad blir man jo i dem. Og jeg syns godt om han her. Men for meg så er det naturlig å holde jevnlig kontakt.. Og det har han ikke gjort.. Anonymous poster hash: 66a90...278
pompdelux Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Jeg skjønner akkurat hva du mener, er slik selv.. men jeg har funnet ut at jeg faktisk må jobbe meg i mot å faktisk ikke være avhengig av den kontakten så tidlig.. det straffer seg. Heller være litt laid back, og føre livet sitt som man vil uavhengig av den man gjerne vil ha med seg i livet.. enten så kommer de etter inn i fremtiden, eller så blir de værende igjen i fortiden. Send ham en melding du, og si noe om at du går ut i fra at det ikke blir noe kino i kveld..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Jeg skjønner akkurat hva du mener, er slik selv.. men jeg har funnet ut at jeg faktisk må jobbe meg i mot å faktisk ikke være avhengig av den kontakten så tidlig.. det straffer seg. Heller være litt laid back, og føre livet sitt som man vil uavhengig av den man gjerne vil ha med seg i livet.. enten så kommer de etter inn i fremtiden, eller så blir de værende igjen i fortiden. Send ham en melding du, og si noe om at du går ut i fra at det ikke blir noe kino i kveld.. Så da kan jeg skrive at jeg regner med at det ikke blir noe kino og at jeg føler han ikke er så gira?! Æææ kjærlighet er vanskelig. Liker han godt, men mangler den kontakten.. Anonymous poster hash: 66a90...278
pompdelux Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 hvorfor vil du ha med at du føler at han ikke er gira? Du vil garantert få ett svar som sier ifra om han er interessert eller ikke om du dropper det.. men gjør som du vil, det kommer selvsagt an på hvor gamle dere er hvor riktig det er å bruke føler og gira jeg for min del er over 30 og ville ikke brukt de ordene. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 hvorfor vil du ha med at du føler at han ikke er gira? Du vil garantert få ett svar som sier ifra om han er interessert eller ikke om du dropper det.. men gjør som du vil, det kommer selvsagt an på hvor gamle dere er hvor riktig det er å bruke føler og gira jeg for min del er over 30 og ville ikke brukt de ordene. Takk for innspill. Jeg dropperdet med gira da. Men kan vel ta med at jeg vil legge andre planer hvis ikke?Anonymous poster hash: 66a90...278
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 hvorfor vil du ha med at du føler at han ikke er gira? Du vil garantert få ett svar som sier ifra om han er interessert eller ikke om du dropper det.. men gjør som du vil, det kommer selvsagt an på hvor gamle dere er hvor riktig det er å bruke føler og gira jeg for min del er over 30 og ville ikke brukt de ordene. Takk for innspill. Jeg dropperdet med gira da. Men kan vel ta med at jeg vil legge andre planer hvis ikke?Anonymous poster hash: 66a90...278
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #17 Skrevet 30. januar 2015 Takk for innspill. Jeg dropperdet med gira da. Men kan vel ta med at jeg vil legge andre planer hvis ikke?Anonymous poster hash: 66a90...278 Skriv at du har fått et annet tilbud som du vil takke ja til om han har ombestemt seg ang kino.Anonymous poster hash: 7ee97...497 1
Ok2k Skrevet 30. januar 2015 #18 Skrevet 30. januar 2015 Hovedgreia ikveld er jo at vi har planlagt Å dra på kino, men han har enda ikke svart på meldingen min fra igår angående dagen idag. Jeg vil jo ikke sitte å vente!! Da planlegger jeg andre ting. Bør jeg gjerne skrive det til han? Og at jeg får følelsen av at han ikke er så gira?! En som er interessert i å bli kjent med noen hadde vel tatt kontakt jevnlig?!Anonymous poster hash: 66a90...278 Nei, det er ingen automatikk i at hvis en person er interessert så er jevnlig kontakt noe som forekommer i alle situasjoner. Og har du ikke fått svar så kan du selvsagt planlegge noe annet. Du trenger ikke å skrive flere meldinger. 1
Nettinettet Skrevet 30. januar 2015 #19 Skrevet 30. januar 2015 Hadde en fyr sendt meg slike meldinger hadde jeg dumpet han med en gang.. Legg andre planer og hører du noe fra han så velger du om du vil være med han eller ikke. Jeg tror du kan ha godt av å ikke legge så mye i ting og prøve å slappe litt av når du treffer noen du liker. Vet det er vanskelig når man virkelig ønsker å treffe noen, men ta deg tid til å bli kjent
Leonetta Skrevet 30. januar 2015 #20 Skrevet 30. januar 2015 "Han er faktisk ikke interessert" Det er da ikke så vanskelig å skjønne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå