AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har nylig rundet 37 år og jeg lurer rett og slett på hvilken foundation som er best for en hud som ikke lenger er 20.... ;-) Gjerne en som forebygger rynker, kanskje med solfaktor og som dekker mørke partier under øynene. Tips? Anonymous poster hash: 4dad2...8af
mereo Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har nylig rundet 37 år og jeg lurer rett og slett på hvilken foundation som er best for en hud som ikke lenger er 20.... ;-) Gjerne en som forebygger rynker, kanskje med solfaktor og som dekker mørke partier under øynene. Tips? Anonymous poster hash: 4dad2...8af Kommer helt ann på hva slags hudtype du har. Tør, fuktfattig, kombinert, uren eller mye blank?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Har normal hud Anonymous poster hash: 4dad2...8af
mereo Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Mørkepartier/mørke ringer under øynene hadde jeg gått for concealer. Nars sin har fungert bra for meg. Det er mange forskjellige med spf feks. Diorskin Nude Fluid Foundation Estée Lauder Double Wear Clinique Even Better Makeup SPF 15 Smashbox Studio Skin 15 Hour Wear Hydrating Foundation SPF 10 MAC Matchmaster SPF 15 Foundation Spørs jo også helt på hvor stor dekkevne du vil ha, lite, middels eller mye.
cola80 Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Har du ikke en kvise i sikte ville jeg gått for en med lite eller middels dekkevne! Som denne: http://shop.nordstrom.com/s/chanel-vitalumiere-aqua-ultra-light-skin-perfecting-suncreen-makeup-broad-spectrum-spf-15/3142708 Forebygging av rynker og solfaktor bør du legge i hudpleien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå